Gå til innhold

Forarget Svensk parkformann klandrer GTA for vandalisme!


Anbefalte innlegg

Tidligere i uken ble butikker i Thailand bedt om og fjerne GTA etter at en gutt visstnok ønsket og finne ut om det var like lett og overta en taxi som det er i GTA. Det var det tydeligvis ikke og sjaføren fikk smake kniven. Men nå som spillet er fjernet så er nok det mirakelkuren og man kan nok engang føle seg trygg. Hvertfall i Thailand :new_woot:

 

Nå er det vistnok parken i Gammelstan som har fått føle følgende etter GTA sin dårlige innflytelse på dagens spillere. For i det siste har blomsterkassene i Gammelstad sentrum blitt veltet tre ganger. Noe som ifølge Gert Axelsson er en økning. Så da er det jo bare og kaste seg på bølgen og skylde på GTA og lignende spill. Ønske om video overvåkning er også ytret for og få en slutt på dette.

 

Så hva blir det neste. Klandre GTA for økning i utroskap med prostituerte, sex før ekteskapet, og da selvsagt økning av prostituerte og økning av kjøp av sex. Alt dette er jo enkelt og foreta seg i GTA.

 

Dette vill nok aldri ta slutt og GTA vill nok alltid være offeret for folk som ønsker en lett tilgjenglig synder. Finnes det noe som er ulovlig kan det gjøres i spillet. Men syns fortsatt det er helt utrolig at man så lett kan fjerne ett produkt. SKulle ønske man kunne gjort det samme med dårlig musikk.

 

"Tokyo Hotell gjorde meg sinnsyk og inspirerte meg till og brenne ned platesjappa. FÅ CD'EME FJERNET!!!" :cool:

 

For og gjøre som de gjør i USA: Jeg syns det er barnslig og idiotisk og ødelegge blomsterbed og velte blomster kasser. Jeg syns han som drepte taxi sjaføren skal bli kastet i en celle nøkkelen bli gjemt på ett lurt sted.

 

Artikkelen i VG: Clicky

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, det er så latterlig at de alltid skal skylde på et spill. Er så lei av det, og skjønner ikke at de ikke hører det selv hvor utrolig idiotisk det høres ut. Joda, GTA kan nok ha vært en uløsende faktor som fikk folk til å gjøre sånne ting, men et spill alene skaper ikke en bølle eller drapsmann. Hadde det vært tilfelle hadde alle som har spilt GTA gått rundt og gjort hærverk og drept folk.

At han som drepte drosjesjåføren i Thailand skylder på GTA, er bare bullshit. Tror han virkelig at det skal kunne gi ham mildere straff? Håper de kaster ham i fengsel og lar ham råtne på livstid, ellers kommer han til å gjøre noe sånt igjen, og da kan man ikke lenger gi et spill alene skylden for hans handlinger.

 

Folk som kommer med sånne uttalelser må få opp øynene og se hva som skjer. Javel, GTA utløste et drapsinnstinkt hos denne gutten, men hadde han aldri spilt spillet så hadde noe annet påvirket ham, før eller siden. En film, et nyhetsinnslag o.l. Man kan ikke gi Grand Theft Auto alene skylden for en persons handlinger. Gjør vi det, skaper vi en verden hvor det høres ut som en grei løsning, da har vi tapt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...