Gå til innhold

Apple kan fjernstyre Iphone


Anbefalte innlegg

2 : Som nevnt ovenfor så tror jeg ikke at det er kun for å stoppe "stygge" programmer, men også for å få en del nyttig informasjon fra brukerne. Det synnes jeg personlig er ganske ille.

..og som jeg nevnte: hvorfor skulle Apple ønske å bruke akkurat denne metoden for å finne ut slike ting? De har da plenty av muligheter til å hente slik informasjon når du syncer med iTunes etc. Hvorfor er det akkurat dette med at telefonen sjekker en svarteliste fra tid til annen som fremprovoserer alle disse "storebror ser deg"-tankene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fordi det finnes andre muligheter for å legge inn programmer uten at telefonen er koblet opp mot internet og at den deretter sender denne informasjonen via tilgjengelig oppkobling blir på en måte å overvåke hva brukeren gjør til Enhver tid

Utifra den lille informasjonen som er om saken er det ganske drøyt å dra en slutning om at Apple aktivt kommer til å bruke dette for å finne ut brukermønster eller i det hele tatt kombinasjoner av installerte programmer. Det som er kommet frem til nå tilsier bare at Apple kan svarteliste enkeltprogrammer, ikke at noe info sendes tilbake til Apple.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...