simen_gunnar Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hei. Jeg lurer på om det er noen mulighet for å få IRC på iPhone 3g? Bruker Quakenet mye og lurer på om det er mulig å chatte der kun ved hjelp av iphonen. Finnes det et program? Takker for evt. svar!
josh909 Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 mIRC finnnes ikke, men det finnes plenty av andre.
simen_gunnar Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Finner ingen jeg føler er gode :/
simen_gunnar Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 Noen man kan få uten å jailbreake iphonen?
josh909 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Jeg søkte gjennom App Store nå, og det ser ikke slik ut.
Juke Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Ikke det mest elegante akkurat, men det bør gå an ved hjelp av programmet Jaadu (het tidligere Teleport). Med dette kan du fjernstyre en PC eller Mac både via lokalt Wifi-nettverk og via internett fra iPhone. Dermed kan den aktuelle datamaskinen kjøre mIRC-klienten som igjen styres fra din iPhone. Hvis du pleier å ha en PC/Mac stående påslått hjemme kan kanskje dette være en løsning? Sjekk www.jugaari.com/ for mer info hvis det virker interessant.
Marasmus Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 (endret) colloQ pleide å fungere rimelig bra på jailbreak, men om man bare smører seg med ørlite tålmodighet kommer det helt sikkert IRC-klienter til App Store også. Har blant annet hørt at han/de som som utvikler Linkinus jobber med en versjon av Linkinus (som er den beste irc-klienten for Mac) for iPhone Så ... Endret 19. august 2008 av Marasmus
Marasmus Skrevet 22. august 2008 Skrevet 22. august 2008 Da har den første IRC-klienten kommet til iPhone. Rooms heter den. Koster 6 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå