Thor. Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Hvorfor går det så tregt å overføre maps, lyder, models selv om alle maskinene er på samme nettverk og har minst 10 megabit hver på nettverket? Overføringer av filer går jo rasende unna.
Wackamole Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 Fordi overførings protokollen til steam suger hardt (unnskyld ordbruken), det beste er at dere lager en delt mappe til alle på nettverket, med alle lydene, mapsene som ligger på den dedikerte serveren, og får alle til og laste ned den, eller enklere, legge alt i en .zip mappe og laste den opp på filehost.com elns.,,
Thor. Skrevet 16. august 2008 Forfatter Skrevet 16. august 2008 Usj.. Trodde dte var fordi det var en upload limit på overføringene på noe slikt som 5kb/s.
Kaizerlol Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 lag en lokal DC++ hub. det har jeg gjort og på lan hos meg deler vi filer i 5 mbit/sek
Thor. Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Kanskje litt sent. Serveren er forresten online nå med sv_downloadurl som da får filene overført via en server og ikke min maskin.
Wackamole Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Vet ikke om det er bedre, skal nå ihvertfall bli mindre stress på båndlinje og maskin hvis du gjør det sånn
Thor. Skrevet 17. august 2008 Forfatter Skrevet 17. august 2008 Det er bedre på alle måter. Linjen min sukes ikke opp, det går raskere og ingen får for høy ping.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå