Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama tester meg hele tiden, hva skal jeg gjøre?


Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest zonenn

Hei, har et lite problem med dama. Ho er veldig attraktiv, og det er nå 5-6stk som vil ble sammen med henne. Anyways, ho kommer med tester på meg hele tiden, som er veldig irriterende.

 

Før vi ble sammen var det ho som måtte "underkaste" seg formeg, men nå føler jeg det er omvendt. Jeg tør ikke helt svare tilbake på testene hennes, fordi det er såpass mange som liker henne og jeg er derfor redd for at hun skal slå opp til fordel for dem. Dette irriterer meg fordi jeg vet jeg driter meg ut på å ikke være alpah male.

 

Et eksempel i stad var at jeg hadde lovt henne å sende melding, men jeg sovna på bussen så jeg glemte det. Hun ringer derfor opp å sier" Fint at du sender melding til meg da, og legger på". Noe inni meg VET at jeg bare skal drite i å reagere på den meldingen, men jeg bare følte jeg måtte skrive unnskyld, og beklage på meldingen for å ikke la ho blir sur.

 

Dog så liker hun meg fortsatt selv om jeg har begynt å være litt for "nice guy", så vet ikke om hun liker det eller ikke.

 

Testene kan være alt fra når jeg sier: " Glad i deg", så kommer ho med " Ja du gjør vel det og blabla". Og i sted sa jeg " Gleder meg til å se deg", så svarte hun med " Ja du gjør vel det, jeg skal på fest da så kan ikke treffe deg akkurat da". Egentlig så burde jeg bare ha lagt på telefonen da, men jeg valgte å ikke reagere i det hele tatt.

 

Etter at ho så at jeg ikke reagerte på noe av det ho sa, sa ho unnskyld for at ho var sur osv, og at ho var kjempe glad i meg.

 

Greia er at disse "testene" kommer HELE tia, og jeg begynner å bli dritt lei.

 

Noen tips om hva jeg bør gjøre? Ho mest sånn i fylla.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utifra det du sier, høres hun litt bitch ut mot deg. Virker egentlig ikke som hun er så veldig glad i deg når hun behandler deg slik.

 

Still deg selv spørsmålet - Er jeg virkelig glad i denne jenta, vil jeg / er jeg lykkelig med denne jenta?

 

Hvis nei, ville jeg bare dumpet henne. Hun virker ikke særlig med på å få til et forhold med deg når hun er slik.

 

Men jeg kan jo ta skammelig feil også :)

Lenke til kommentar

Jeg vet ho er veldig glad i meg. Og ho er helt herlig når hun ikke er full. Det er på fester jeg ikke er med på alle disse testene kommer... Før så kom de når ho var edru og, men det har hun sluttet med.

Lenke til kommentar

Dette her kan være jævlig vanskelig og frustrerende, og jeg forstår deg godt.

Men det kommer til å bli vanskelig å være den som sier unnskyld hele tiden, og hvis forholdet blir helt skjevt så må noe gjøres, ellers er det dødsdømt.

 

Jeg vet iallefall at for min egen del, dess mer noen pusher på, dess mindre interresse har jeg av dem, som regel.. Det gjelder alle. Men interressen kommer kanskje igjen med en gang dem slutter, eller jeg føler at jeg er nær ved å miste dem...

Tror du må ta en alvorsprat med henne, hvis hun tviler på at du er glad i henne og den eneste for henne. Og du må få henne til å love at hun er den eneste for deg og, så kanskje du føler deg litt bedre selv også.. Vet hvordan det der er, og det er ikke noe kjekt.

Lenke til kommentar
Før vi ble sammen var det ho som måtte "underkaste" seg formeg, men nå føler jeg det er omvendt. Jeg tør ikke helt svare tilbake på testene hennes, fordi det er såpass mange som liker henne og jeg er derfor redd for at hun skal slå opp til fordel for dem. Dette irriterer meg fordi jeg vet jeg driter meg ut på å ikke være alpah male.

 

Dog så liker hun meg fortsatt selv om jeg har begynt å være litt for "nice guy", så vet ikke om hun liker det eller ikke.

 

Noen tips om hva jeg bør gjøre? Ho mest sånn i fylla.

 

 

Det er like før hun dumper deg fordi du er i ferd med å utvise mennesklig oppførsel.

 

Du må selvfølgelig gå tilbake til neandertal style umiddelbart. :yes:

Lenke til kommentar

Jøss, så det finnes jenter som er verre enn meg ja xD

 

Jaja, du må snakke med henne.

Hvis du ikke klarer å "bestå" disse testene hennes, så må du bare gi opp og ta en alvorsprat med henne. Tror du hun er klar over at hun driver med disse testene?

F.eks. jeg har en tendens til å kalle gutter for dust, mens for en gutt var dette ordet veldig offensivt. Og jeg var ikke klar over hvordan han følte. Jajaja...han ble sur iallfall.

 

Hva gjør du hvis hun ikke slutter med det? Ja du blir dritt lei og gjerne mer og mer hissig over det, så hva har du tenkt å gjøre? Du kommer til å sprekke en dag.

Lenke til kommentar

De fleste vennepar jeg kjenner bruker som oftest ikke å å dra ut på fester eller byen sammen. Kanskje er det greit å la henne få dra på fylla aleine, særlig hvis det er kun da hun oppfører seg som ei kjerring. Kan jo også tenkes at disse "testene" hun gir deg er signaler på at hun vil ha litt moro aleine med sine venner.

 

Ellers føyer jeg meg litt under svarene som går ut på å virke litt relax, og overse henne når hun kommer med slike barnslige tester. Frustrerende er det, men du må vise at du er mer mann enn henne ;)

Lenke til kommentar
Aj, aj mate, hva har du rotet deg oppi.... Du har ei dame som er glad i å feste og ikke du. Hun liker heller å være full, og spydig mot deg enn å være med deg. Noe sier meg at dette her ikke kommer til å vare særligt.

Henger meg på den her..

 

 

Snakk til henne om det i alle fall!

Lenke til kommentar

heisann.. jeg hadde noe lignende med min eks. Han bodde på Bømlo og jeg i Bergen.. Så hver gang han ikke fikk det som han ville så var det med en gang; Okei, jeg drar hjem igjen til bømlo. og kommer ikke tilbake med det samme. Dette holdt han på med i to måneder før jeg ikke orket mer. Jeg slo opp og har aldri angret på det. Men han var helt ekstrem. Jeg skulle till england i begravelse til min onkel, og jeg fikk valget av mamma om å være hjemme eller være med i begravelsen så valgte jeg selvfølgelig begravelse.. Så da begynte han med å true med å slå opp for jeg var ikke glad i han siden jeg bare reiste fra han :S..

Så da jeg hadde slått opp så sa jeg til han at jeg skulle ut å jogge, så jeg kom ikke til å svare han på mobilen på iallefall en halv time. så når jeg kom tilbake var det 17 nye meldinger og 36 nye anrop fra bare han.. ! :S

så om du føler deg sliten eller noe lignende så ville jeg ha tatt en pause ialleafall..

Lenke til kommentar
Så da jeg hadde slått opp så sa jeg til han at jeg skulle ut å jogge, så jeg kom ikke til å svare han på mobilen på iallefall en halv time. så når jeg kom tilbake var det 17 nye meldinger og 36 nye anrop fra bare han.. ! :S

!!!!!!!!!!

 

 

Temmelig drøyt!

 

Og å si at du ikke skal få dra i begravelse er bare sykt.

Lenke til kommentar
Så da jeg hadde slått opp så sa jeg til han at jeg skulle ut å jogge, så jeg kom ikke til å svare han på mobilen på iallefall en halv time. så når jeg kom tilbake var det 17 nye meldinger og 36 nye anrop fra bare han.. ! :S

!!!!!!!!!!

 

 

Temmelig drøyt!

 

Og å si at du ikke skal få dra i begravelse er bare sykt.

 

Vet, han var helt syk..

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det første du bør gjøre, er å ta det opp med henne. Dersom dette ikke nytter, viser du at du gir faen og ikke er den svake i forholdet. Jeg hadde ikke orket å anstrenge meg for å beholde noe sånt. Vær drittsekk tilbake, hvis du først skal bruke energi på henne.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

hei, jeg var borti ei jente som dette: "Et eksempel i stad var at jeg hadde lovt henne å sende melding, men jeg sovna på bussen så jeg glemte det. Hun ringer derfor opp å sier" Fint at du sender melding til meg da, og legger på"

 

rota med hu i 4 uker. Holdt i massevis... Kan garantere at du finner deg noe bedre. Virker ikke som om hu bryr seg noe om deg.

 

Svar fra ei jente som ikke bryr seg om deg

--

Og i sted sa jeg " Gleder meg til å se deg", så svarte hun med " Ja du gjør vel det, jeg skal på fest da så kan ikke treffe deg akkurat da"

--

 

Svar fra ei jente som bryr seg om deg

--

Og i sted sa jeg " Gleder meg til å se deg", så svarte hun med " Ja jeg også, men jeg har litt lyst å dra på fest, så jeg håper det er greit om jeg stikker dit?

 

jeg er i et sånt forhold nå :)

Endret av Tøffe-Tetra
Lenke til kommentar
Hun høres skikkelig bitchy og litt fjortis ut. Gjør som y-kastoph sier, spør deg selv om du faktisk liker denne jente. Er det virkelig verdt det? Høres ut som du kan finne deg en bedre enn denne her^^

 

 

Hør på dette du!

 

Det virket som hun er en skikkelig kontroll freak !

Det er greit at vi jenter liker å ha litt kontroll over mannen vår, men dette er jo ekstremt.

Tester deg hele tiden, stakar gutt.

 

Du må virkelig tenke igjennom hva du selv vil, om hun virkelig er verdt alt dette.

Om hun er det, må du bre gjøre henne veldig trygg på deg, kan være det hun leter etter.

Altsåå den ultimate trygghet, det å vite at det er kun henne du vil ha. Men virker på meg som at

hun ikke gir seg med testene, så du burde virkelig tenke gjennom forholdet og dine prioriteringer..

Lenke til kommentar

Mulig jeg overdriver litt, menmen.

Uansett så er det mulig at det du sier Hypernurket stemmer veldig godt, fordi hun har sagt til meg at hun har veldig problemer med å stole på folk etter at hun ble voldtatt for et årsiden. Sa senest i går at hun ikke følte hun kunne si alt til meg, men at hun følte at hun snart kunne.

 

Jeg har snakket med henne om testene, og hun har stoppet veldig mye med det nå. Har bare blitt sur og sagt at dette gidder jeg ikke mer når hun prøver å være frekk, og da har hun gitt meg et kyss istedenfor...

 

Dog sier hun noen teite ting enkelte ganger, f.eks at hun ikke ville legge ut bilde av oss to sammen på nettby, fordi hvis vi slo opp ville det se dumt ut for henne at ho måtte fjernebildet osv..."

 

Og det er ikke slik at hun er på fest HELE tiden og jeg sitter på hjemme, vi gjør MASSE sammen hele tiden utenom festing. :)

 

Tror egentlig problemet er at hun er så usikker på meg, uten at jeg vet hvorfor. :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...