Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Står i vente kø for å få billett. er nr 364... i går når jeg la meg rundt 22 tiden var det 380, noen som vet om jeg får billett før lørdag midnatt?

Trokke det gitt

Skrevet
Haha. Jeg hadde mistenkelig nok med meg en 19" eller større crt skjerm på TG-06. Ble mobbet veldig mye av de jeg var der med.

Kanskje det var du som irriterte og skremte vettet av meg? :ohmy:

Skrevet

Så tjist :(

Jeg tenkte ikke på dere, egentlig. Det er litt greiere når man kjenner folka og veit hvorfor. tenkte mer på fjotten som satt foran meg med 19" CRT i 06. Satan, det blei smalt. Hadde dog blitt enda værre dersom jeg hadde tatt med min 19" CRT, så jeg priste meg lykkelig for at jeg hadde fått låne LCD.

I '08 satt jeg med 21" CRT - det var smalt det :fun:

Skrevet
I '08 satt jeg med 21" CRT - det var smalt det :fun:

Ja, fattern hadde et slikt 30-kilo's Nokia-monster før :!: Sjekka det på baderomsvekta når vi flytta den gjennom huset på kontorstolen. Du hadde vel ganske lite plass foran også?

Skrevet
Står i vente kø for å få billett. er nr 364... i går når jeg la meg rundt 22 tiden var det 380, noen som vet om jeg får billett før lørdag midnatt?

Jeg står også i køen med 111 stk foran, for øyeblikket... Så det skal et under til om jeg får meg billett før lørdag kveld... :ermm: Jeg skal nok likevel på TG, men jeg blir vel neppe med på hw-rekka, som planlagt...

Skrevet

Jeg står også i køen med 111 stk foran, for øyeblikket... Så det skal et under til om jeg får meg billett før lørdag kveld... :ermm: Jeg skal nok likevel på TG, men jeg blir vel neppe med på hw-rekka, som planlagt...

Da er vi nok i samme problem.. :p

Står fortsatt fast på 364 -.-

Skrevet

Det er ikke det at han bruker lang tid på betalingen, men der er ikke noen billett å betale... ;) Først når billettene eventuelt blir refundert blir de solgt ut igjen til dem som står i kø. altså må det 364 refunderte billetter til for at du skal komme deg på TG. Altså rimelig små sjanser... :ermm: Enten det, eller så venter du til etter 22. mars. Da er det lov å kjøpe/selge billetter sånn som man vil (ikke for høyere pris enn fra PTN så klart).

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...