Gå til innhold

Hva er det som gjør WoW så bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel fordi det er så koselig, chill og gøy å spille det er så sykt digg og sitte i halv søvne foran wow med radioen på mhh.

Så det var litt snakk om Lore tidligere i tråde og må si at Loren også gjør spillet bra men jeg synes blizzard snart burde begynne å ta det litt med ro med all humor loren, tror det heter easter Eggs, jeg snakker om ting som A51, RLY? YARLY karakterene, folk som skal forestille noen i en kjent komedie osv. Er morsomt til tider men kan bli litt for mye synes jeg.

Skrevet
Er vel fordi det er så koselig, chill og gøy å spille det er så sykt digg og sitte i halv søvne foran wow med radioen på mhh.

Så det var litt snakk om Lore tidligere i tråde og må si at Loren også gjør spillet bra men jeg synes blizzard snart burde begynne å ta det litt med ro med all humor loren, tror det heter easter Eggs, jeg snakker om ting som A51, RLY? YARLY karakterene, folk som skal forestille noen i en kjent komedie osv. Er morsomt til tider men kan bli litt for mye synes jeg.

Enig her... Man skal lure på om det er gjort med vilje, og ikke være helt opplakt slik som Harris Pilton og Harrison Jones. Den "Death Star ekplosjon" saken man får i BEM er et nice easter egg. Man må ha sett filmene og lurer på om "er det med vilje?"

Skrevet

Ja men humoren er jo litt morsomt, men kan ta litt overhånd i noen tilfeller. Heldigvis er lore-bøkene og novellene helt fri for humor og denslags:) Men sånn humor er noe som er urtypisk for alle amerikanske spill. Noen av oss husker jo sierra-adventure spillene som var spekket med denslag humor som refererer til real life klassiske comedy-shows etc..Men spillene var jo utrolig bra selv om:)

Og jeg vet ikke helt om jeg skjønner hvorfor, men det virker som om amerikanere klarer denne fine balansen mellom å være seriøse og det å ha humor. Det samme går jo igjen i filmer....og dem fleste av oss liker jo amerikansk film:)

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg kan ikke akkurat si så mye om det spille da jeg har bare spilt opp til usle lvl 14.

Men jeg har merket reptisjon av "gå dit å drep det" quests.

Noob er vel det mest brukte ordet i chatten, og å skrive LFG i general gjør bare at du havner i en guild som er dømt til å gå under (2 stk som har gått under hittil :D )

Men jeg må si.. jeg er ikke særlig.. sånn.. "Ahh detta va bra".

En kompis sa engang at spillet ikke startet før lvl 60, å da svarte jeg: "Skal jeg "springe dit å drepe det" i 46 lvl'er?

Kjære du. Jeg sjønner hva du mener. Som oftest er det "noob" (det vil si leetspeek "I pwn" ) ord som blir brukt i chatten...men den chatten trenger du ikke tenke på. Spillet kan bli ganske repiterende i så lav level. Men du trenger egentlig bare komme i lvl 30 for at det skal bli morro..da får du oppdaget nye områder som gir mye mer spenning, instance som er utfordrene og mye mer. Når det kommer til guild, så vil jeg anbefale at du joiner en RP guild som kan gjør en del instance sammens. De guildene holder seg som regel lenge, å de er vennlige og hjelper til om du trenger noe hvis de har tid. Når du kommer til lvl 70 så er det så mye mer du kan gjøre..å den feelingen er god:) hvis du evt prøver deg igjen. Lykke til! :thumbup:

Skrevet
Er ganske sikker på at du ikke greier outgeare level 70 folk når du er 69.

WoW er ikkje bra, det er best.

imo.

for meg er det alle dei herlige folka eg speler med kvar dag.

Alle dei "random" som gjer så mykje dumt.

Alt det herlige som skjer på serveren, Rp events, World pvp events. Og ikkje minst Drama.

Og det å spele med folk som er seriøse, som vil bli dei beste og jobbar for det.

Nemnte eg drama?

uansett, Wow er for meg meir enn bare eit spel.

Skrevet

Det som gjør WoW bra er muligheten for å game online med venner, få gear fra end-game instancesne, for så og vise seg frem i heroics osv til folk som ikke får muligheten til og få like fet og bra gear som en selv. Og så er PvP ganske trivelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...