Gå til innhold

Hva er det som gjør WoW så bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet er gøy, rett og slett. Variert, polert, fargerikt og underholdende. Langt fra perfekt selvsagt, og det er mye jeg gjerne skulle sett i spillet som sikkert aldri kommer. Likevel, koser meg stort.

Når det gjelder andre spillere vil jeg si det er noe av det som trekker mest ned. Skulle gjerne byttet ut alle drittungene...

Skrevet

Warcraft lore er faktisk utrolig fengende:) Jeg har lest alle warcraft-bøkene nå. Dvs holder på med den siste som er kommet ut..beyond the dark portal nå:)

Jeg reiser ofte rundt i wow bare for å se på ting som jeg har lest om i bøkene osv:)

En solid lore er et must for et godt rollespill:)

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke akkurat si så mye om det spille da jeg har bare spilt opp til usle lvl 14.

Men jeg har merket reptisjon av "gå dit å drep det" quests.

Noob er vel det mest brukte ordet i chatten, og å skrive LFG i general gjør bare at du havner i en guild som er dømt til å gå under (2 stk som har gått under hittil :D )

Men jeg må si.. jeg er ikke særlig.. sånn.. "Ahh detta va bra".

En kompis sa engang at spillet ikke startet før lvl 60, å da svarte jeg: "Skal jeg "springe dit å drepe det" i 46 lvl'er?

Endret av Cell_v14
Skrevet

Questing er stort sett kjedelig uansett hva spill man spiller. Jeg liker generelt ikke quest. Derfor jeg ikke orker å spille slike adventure-aktige-spill lenger. Wow er såååå mye mer enn quests:)

Skrevet
Men jeg må si.. jeg er ikke særlig.. sånn.. "Ahh detta va bra".

En kompis sa engang at spillet ikke startet før lvl 60, å da svarte jeg: "Skal jeg "springe dit å drepe det" i 46 lvl'er?

Spillet begynner på lvl 1 og blir nedtur på lvl 60/70.

Det er "spring der og drep 10 rotter/fluer/bjørner" hele tiden, er ikke noe spesielt mer å si om det. Sett på den musikken du liker best og prat med venner om smått og stort mens du spiller, tror det er det de fleste pleier å gjøre.

Skrevet

Eventuelt kan du faktisk lese questene og prøve å sette deg inn i "problemene" folka vil ha deg til å fikse. Og nei, spillet begynner ikke på 60/70, det starter fra lvl 1. Prøv å få med historien til spillet og nyt omgivelsene, skaff venner, og bare ha det gøy. ^^

Skrevet

Spillet begynner når du starter spillet, nemlig ved å lage en karakter.

Spillet får en ny vending når du får max level, nemlig fokus på å forbedre utstyret, og ikke karakteren.

Å si at "spillet starter her" eller "her", er tullete. Spillet starter når du trykker på wow.exe, ferdig med det.

Skrevet

Spillet er en karakterutvikling og forbedring. Under leveling utvikler du og forbreder deg både gjennom å gå opp i nivå og få nytt utstyr. På høyeste level så kan man bare utvikle og forbedre seg gjennom nytt utstyr.

Og jeg tror de aller aller fleste spiller WoW fordi de syntes det er gøy i en eller annen form. Hva som gjør det bra er nok forskjellig fra person til person men mange syntes nok relasjonene med andre mennesker til å motta og takle utfordringer er noe av det som gjør spillet bra. Dette gjelder ikke bare WoW men generelt i MMO spill.

Skrevet

Godt spørsmål, men man kan og spørre seg, hvorfor spiller du spill?

Egentlig er svaret slik sett ganske åpenlyst, man gjør det fordi det er morsomt. Trenger egentlig ingen dypere tankegang i det, finner man spillet man spiller morsomt fortsetter man, er det kjedelig legger man det fra seg.

Skrevet (endret)

Vil bare si at WoW er gøy osv, men vil vinkle det fra en annen side, for å vise at det er to sider ved WoW.

WoW er faktisk ikke så lett å legge i fra seg hvis det begynner å bli kjedelig (hvis man har spilt lenge nok). Noen spiller ikke fordi det er gøy, men for å få bedre gear. Man blir aldri ferdig med spillet, det er endeløst med quests, og det tar evigheter å få det "beste" gearet, sannsynligvis innen man har fått det, har det kommet noe nytt.

Les på http://wowdetox.com/ så skjønner du hva jeg mener.

Endret av -OleChristian-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...