Gå til innhold

Mount&Blade - Hva i FAEN er "Party Size" i moral rapport?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I Mount&Blade går ting bra. Jeg har mitt eget slott, tusenvis av gold og hundrevis av tropper som lever lykkelig. Men "Party size" i moral rapport gir meg -71 moral poeng, og soldater i hæren min har begynt å stikke av på grunn av det.

Så hva i hælvete er "party size" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres ut som en slags fest.Har ikke spillet selv, men hvis det er noen fester elns så få dem litt bedre :p

Du kan være ganske sikker på at det ikke har noe med fest og fyll å gjøre. Ditt party er din gruppe soldater, osv. Size etyr størrelse, så da betyr dette noe mend "mannskaps størrelse" eller noe sånt.Jeg holder meg til Strindmos forslag.

Skrevet

Det stemmer nok. Antagelig så har du for mange folk slik at moralen synker. Da må du kompansere ved å kjøpe forskjellige typer mat og kanskje vinne litt mere :p

Skrevet

Kan noen please si meg sikkert hvorfor "party size" moral gir meg -71 points? Det er jo søren meg mer en resten av moral greiene til sammen! Altså forlater soldater laget mitt.

Det må vell være en regel/formel på dette?

Skrevet

Jo større party du har, jo meir minus får du i "party size moral".

Ting som charisma og leadership gir deg ein liten bonus i moral, samt mat, og hellst fleire typar mat.

Men det viktigaste er vel å vinne kampar, då dette gir ein god moralbonus for kvar kamp.

Eg merka sjølv at eg må kampe ganske ofte for å halde moralen oppe, då eg har fått hæren opp i 100 mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...