dahwan Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 I Mount&Blade går ting bra. Jeg har mitt eget slott, tusenvis av gold og hundrevis av tropper som lever lykkelig. Men "Party size" i moral rapport gir meg -71 moral poeng, og soldater i hæren min har begynt å stikke av på grunn av det. Så hva i hælvete er "party size" ?
HLSolbjorg Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Høres ut som en slags fest.Har ikke spillet selv, men hvis det er noen fester elns så få dem litt bedre
ShampooMacTavish Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Høres ut som en slags fest.Har ikke spillet selv, men hvis det er noen fester elns så få dem litt bedre Du kan være ganske sikker på at det ikke har noe med fest og fyll å gjøre. Ditt party er din gruppe soldater, osv. Size etyr størrelse, så da betyr dette noe mend "mannskaps størrelse" eller noe sånt.Jeg holder meg til Strindmos forslag.
Tinmar Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Det stemmer nok. Antagelig så har du for mange folk slik at moralen synker. Da må du kompansere ved å kjøpe forskjellige typer mat og kanskje vinne litt mere
dahwan Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Kan noen please si meg sikkert hvorfor "party size" moral gir meg -71 points? Det er jo søren meg mer en resten av moral greiene til sammen! Altså forlater soldater laget mitt. Det må vell være en regel/formel på dette?
slish Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Jo større party du har, jo meir minus får du i "party size moral". Ting som charisma og leadership gir deg ein liten bonus i moral, samt mat, og hellst fleire typar mat. Men det viktigaste er vel å vinne kampar, då dette gir ein god moralbonus for kvar kamp. Eg merka sjølv at eg må kampe ganske ofte for å halde moralen oppe, då eg har fått hæren opp i 100 mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå