Gå til innhold

[Løyst] Alternativ til Filmjournalen?


magnusbe

Anbefalte innlegg

Eg liker Filmjournalen veldig godt, men i det siste har eg sett tre filmar som ikkje finst i databasen der: Purple rain, Promenons-nous dans le bois og den nye X files-filmen. Det er ganske ergeleg, ettersom eg liker det å kunne få eit oversyn over alle filmane eg ser.

 

Finst det sider med liknande funksjonalitet? Engelsk går bra.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg skulle nok helst hatt ein kombinasjon av

DVDspot

+ skil mellom ulike utgåver av DVDar

+ har med filmar ein har tinga, lånt, sett

- ikkje TV/Kino (ein kan bruka 'watched-lista'...)

 

Filmjournalen

+ datooversynet, manglar dato

+ alle formata

- manglar filmar

 

Imdb

+ veldig enkelt å gjera eige oppsett

+ direkte kopling frå imdb (duh..)

- ingen dato på kva tid ein har sett filmen

- litt klurete å flytta filmane rundt i kategoriar

Lenke til kommentar
imdb.com ?

 

Jau, det kan nok vera eg byrjar bruka det meir aktivt. Men eg likte oversynet etter dato som ein får på filmjournalen.

Ah sånn ja. Tenkte hvis du vota så fikk du vite hvilke filmer som var sett + alt av info, noe filmjournalen mangla. Dato blir derimot verre.

Lenke til kommentar

Fekk nettopp eit svar frå Filmjournalen om at Purple Rain var lagt inn, og at dei arbeider med å utbetra tenesta. Så, eg kjem til å oppdatera der framover, men tenesta vert mindre verdt når ein ikkje får registrert alt ein vil. Gratis og reklamefri då, så det er ikkje noko å klaga på slik sett.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar

Ikke altid det hjelper å søke etter filmer hos filmjournalen. Hvis du skal legge inn filmer i fremtiden, som du ikke finner gjennomsøkemotoren til filmjournalen, går du inn på "Din Konto" og klikker på "Legg til film i journalen" og søker, da skal alle titler fra imdb dukke opp. (bortsett fra X-rated titler)

Lenke til kommentar
Ikke altid det hjelper å søke etter filmer hos filmjournalen. Hvis du skal legge inn filmer i fremtiden, som du ikke finner gjennomsøkemotoren til filmjournalen, går du inn på "Din Konto" og klikker på "Legg til film i journalen" og søker, da skal alle titler fra imdb dukke opp. (bortsett fra X-rated titler)

 

Aaah! Tusen takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...