Gå til innhold

Noen forslag på PC-høyttalere til ca 2500kr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

dette anlegget har jeg er 5.1

Logitech Z-5500 Digital 2201,-

 

Jeg rister istykker husene vis jeg stiller opp lyden og bassen litt bare. Utrolig klar lyd også. veldig god lenge på de bakerste lyd kablene så du kan sette bakhøytalerne utrolig langt bak deg vis du ønsker det.

 

Esken det kommer i er gigantisk jeg fikk sjokk liksom når jeg fikk den. Bass kassen som følger med er utrolig kraftig og gir god trøkk i film og spilling. Bruker det til spille musikk og se film med og har ingenting og klage på med anlegget.

 

Får en klar 6 av meg. Jeg hadde et sånt lite 2.1 anlegg før men det vakke i nærheten av dette når jeg jeg satte dette på 20-30% så hadde det allerede overgått mitt gamle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Jeg syns det var pent og lyden burde hvertfall være bra til den prisen

Lyd og design er ofte to helt forskjellige ting min venn.

Selvom noe er dyrt og fancy er det alltid bra.

Alt som glitrer er ikke gull ble jeg fortalt før og det passer veldig ofte.

Det har et pent design men det er ikke designe som lager lyden. Og høytalerne til anlegget jeg linket til er veldig fancy, du kan montere dem til veggene dine om du vil tror faktisk det fulgte med skruer til det, bare rotet bort mine hehe. Det er sånne fotben som bare blir snudd 90 grader så er det bare og skru fast i veggen om du ønsker det eller la dem stå på bordet som jeg gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

mer jobb? du flytter jo ikke engang kroppen ut av stolen.

 

Er mer jobb og dra til en butikk og betale overpris for noe når du kan få det billigere og levert på døren av posten sine folk.

Hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt fra det billigste stedet på nettet og fått det levert på døren dette jeg gjorde og jeg angrer ikke på det. Hatt anlegget i kanskje 2 år ekke sikker faktisk men har aldri angret 1 dag på kjøpet.

 

Angret vel når jeg så eska og begynte og lure hva i huleste jeg hadde gjort hehe. Men etter og ha åpnet innpakningen så ble jeg utrolig glad for ingenting kan måle seg med og pakke ut det anlegget alt er vakkert pakket inn og når det er oppe og du setter på lyden så skjønner du at du burde bestilt det før.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

det koster vel 110 i frakt så du sparer litt mer da men selvsagt vis du helst vil ha det i butikken så er jo det lettest. jeg så på det i butikken først men jeg fant ut at jeg sparte så mye på og bestille det på nett at jeg gjorde det. Men det er jo mange år siden så.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Fytti grisen... z-5500 høyttalerene er helt råe :D ting begynte å bevege seg på pulten min når jeg prøvde sub-woofer test :O

Hehe hva hadde du forventet? så du den basskassa den er jo gigantisk hehe, jeg husker jeg spilte musikk på kanksje 50-60% og da ristet jeg istykker huset jeg bodde i så det er et veldig bra anlegg.

 

Så får håpe du syns det er et bra valg da.

 

Du får kose deg med lyden men ikke spreng ørene dine da for det kan være litt kjedelig.

Gratulerer med anlegget ditt.

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...