Gå til innhold

Mer action i Doom 4 (PC)


Anbefalte innlegg

FAEN dere gir DOOM3 noe aldelses ufortjent dritt!

 

Dritt i "har de ikke gaffateip i fremtiden høhø", det var et genialt spill design som gjorde at når du i panikk måtte velge å gyve løs med lommelykten eller hamre på tastaturet for å velge et våpen. og kansje hvis du var heldig så var det et våpen med nok ammo.

 

Jeg var så dritt nervøs når jeg var tvunget til å bruke lommelykten, og det var god spillminner.

 

 

For å ikke å plukke opp pda'ene som ga oppplysende email og lydlogger som satt noen puslespill biter på plass eller noe veldig god skremsel i reneste system shock still.

 

 

FAEN! ungdommen nåtildags.

 

Hold dere til Counter Strike.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL
Smak og behag i alle fall. Har kanskje ikke vært et problem hvis spillet hadde variert litt med lys settingen men alt var i komplett stummende mørke hele tiden.

Liten variasjon kan jeg i det minste si meg enig i. Spillet hadde ikke hatt vondt av å ha flere lengre sekvenser der man ikke hadde hatt brukt for lommelykten i det hele tatt. Noen mer enn trange korridorer hadde vel heller ikke vært å forakte...

Lenke til kommentar

Hadde mer sansen for Wolfenstein 3D og Doom 1/2 enn jeg hadde for Doom 3. Håper nr. 4 i rekken tar det tilbake til skyt-alt-som-beveger-seg stadiet. Det er morro :)

 

Skal du snike deg rundt, spill Hitman eller ett eller annet snikespill. Doom har motorsag, rakettkaster og BFG-9000. Det setter standarden.

Lenke til kommentar

Har litt kritikk til doom 3 men synes det var ett bra spill for det. Uansett har bare dette å si til doom 4......blod og gørr og skikkelig grafiske effekter, det er det jeg vil ha. Kan ingen lage ett spill som blir omtalt i avisen eller noe igjen som slike spill gjorde i begynnelsen. Syntes sensur\aldersgrenser\volds motstand og sånt holder spill alt for mye tilbake, spill produsentene har så mange de prøver å behage og prøver og behage alle på en gang virker det som.

 

Og dette her med bare 30hz gjør meg skeptisk.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

"Den erfarne utvikleren forventer at selskapet vil fokusere mer på flerspiller enn de gjorde i Doom 4 og Quake 4" jeg går ut i fra at dere mener doom 3 der.

 

ellers så er dette et spill som skal spilles og jeg regner med at jeg runder det også. kanskje jeg må finne fram doom 3 expantionen for å bli ferdig med det da. fullførte D3, men ikke xp pakka. spillet var helt greit, men ikke superimponerende. og da hadde jeg et 9800pro kort, så jeg mistenker at grafikken er et hakk bedre på den maskina jeg kjører nå.

Lenke til kommentar

Ja til mer action. Doom 3 ble litt for mye fokusert på BØ. Men ja BØ er bra men MASSE action og en del bø er bedre :D

 

purplehaze sa:

Skal du snike deg rundt, spill Hitman eller ett eller annet snikespill. Doom har motorsag, rakettkaster og BFG-9000. Det setter standarden.

 

WORD!

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Det beste med Doom III var alpha leaken hehe. Vel Doom III var egentlig veldig bra, men det var alt for langt og horroropplevelsen ble borte. Noe som gjorde at det ble utrolig kjedelig etterhvert. Btw, at motorsagen har sverdet på feil side(venstre) har alltid irritert meg.

Endret av cock hammer
Lenke til kommentar
@Atw

 

Meget sant, men det som fungerte da er det ikke sikkert fungerer like godt i dag, jeg i alle fall forventer mer av spillene ano dagens enn jeg gjør når jeg er nostalgisk og fyrer opp et spill fra gamle dager.

 

Sant nok, man har høyere krav i dag, men jeg synes doom2 holder seg bra selv etter dagens standard (ihvertfall med doomsday-modifikasjon), og også på tiden doom2 kom ut var det mange spill med bra story, man kan sågar argumentere for at det var vanligere på den tiden med en god story. Jeg mener ihvertfall essensen i doom-spillene alltid har vært drivende god gameplay, og at det således ikke har vært en serie særlig avhengig av en god historie.

 

AtW

Lenke til kommentar
Ikke var bare lommelykta ulogisk relatert til spill-settingen.

Hvem ville i sin villeste fantasi krige/jakte i morket med en lommelykt?

Bedre blink/blikkfang for fienden aa sikte etter skal du lete lenge etter...

 

Jeg digga lommelykten, kult at man måtte velge der det var for mørkt om man skulle ha lys eller arms, og når de kom for nærme kunne du knocke dem i huet med den.

 

en annen kul vri hadde vært om han holdt lommelykten med den ene hånda når man trengte lys, og våpene ble mye mer unøyaktig, spes på full auto. og hagla flyr bakover så du mister den men at du får det ene skuddet hadde også vært kult.

Lenke til kommentar

Tror de blir en "ok" spill vis de fokusere på bare action.

 

Men kan jo hende at de overrasker med geniale brett eller noe annet gøy.

 

Doom 3 var ett bra spill for meg, er også enig at det ble kjedelig til tider og veldig forutsigbar i lengden men det var jo ett par steder i spillet hvor jeg hoppet i stolen og tenkte nei dit vil jeg ikke :p

 

Lommelykt systemet var helt ræva ja, jeg spilte gjennom både med ducktape modden og uten, modden hadde ikke så enorm effekt men det hjalp her og da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...