Vetle-Noreng Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Hvor liker du best å lvl'e? Hvor er det gøyest etter din mening? Og hvilke steder hater du? jeg synes Khopshef Province var veldig gøy med engang jeg kom ut fra Tortage, men nå er det litt forskjellig! Border Range er jo genialt, men litt få quest der. Samme Sanctum of Burning Souls. Må få med at jeg haater Conalls Valley!
Arne Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 HVAAA??? :S Etter min mening er COnalls Valley en drittøff plass å lvle. LIker godt fjell-landskapet. Tror jeg må kjøpe meg en ny måned snart, gitt...
Vaenas Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Må si jeg var ganske glad i Conalls valley, men gikk litt for fort opp med q's der, skulle vært flere. Så jeg drop til Khopshef, som jeg ble velldig fornøyd med. Nå blir det snart å gå igjen det samme for å lage en Bear Shaman til guilden, siden vi har mer enn nok av alt annet enn Bear shaman som vi ikke har noen av.
Joananas Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Synes Conall's Valley var utrolig kjedelig med questing, jeg likte godt området visuellt sett. Khopshef syntes jeg var ordentlig kult Likte også godt den sonen med sanctum of the burning souls og field of the dead.
SPRCO Skrevet 3. august 2008 Skrevet 3. august 2008 Field of the Dead og Kheshatta er de morsomste (og raskeste) sonene å levle i synes jeg.
Hestvik Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Uten tvil Kheshatta! Geniale drops for alle klasser om du går Epic! Har iallefall brukt 20 timer der de siste dagene
eLjay Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Tortage er den mest gjennomførte sonen Ellers liker jeg Kheshatta
Theoneask Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Conalls Valley var svært bra designa, flott landskap. Khopshef Province var og svært bra. Er for tida i wild lands, ikkje heilt fått sansen for det området.
Vetle-Noreng Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Enig at Conalls Valley er jævlig fint, men questene der er kjedelige : p
Slurpeedelic Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 jeg HATER Noble district! ååå gud som jeg hater det stedet... det stedet jeg liker mest er capture the skull stedene utrolig moro og ser bra ut! ;D
Arne Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, Noble district er pur jævelskap. Wild lands of Zelata var ikke så verst, men jeg hatet det å måtte reise så langt nord, og landskapet var så som så.
Crowly Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Når det komme til det visuelle så faller Thunder River (~60+) i smak. Wild Lands er bra start sone etter tortage, masse quests og ser ganske grei ut. Men generelt sett så er alt det samme, hack 'n slash og tank 'n spank hele veien for det meste.
Hudrin Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 tortage absolutt best!, ellers..gøy i the valley og field of the dead..etter det ble det bare grind..grind til fingra blør og man ender opp som alkoholiker!. og nei..jeg har ikke rusha eller blitt pwrlvled, men gjort questene som de har kommet..på 75 var det ubønnhørlig slutt..og har vært innom alt av instances..men nok om det..Tortage var gøy
The Very End Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Liker snø zonene, men får så vindt i øynene av dem Tror jeg like Old Tarantina best, ser vanvittig lekkert ut der.
solaN - Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Conall's Valley er digg. Må nok si meg enig der
Broseph Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Conall's er kjip, det er så langstrakt. Kheshatta er helt drøyt på Aquilonia-servern. Det kjempes Guildkrier der hver dag. Jeg må passe meg skikkelig, eller queste med guildmates, og det gjør det ganske morsomt. Ellers er det masse å gjøre der.
SuKa Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Conall's er gøy i begynnelsen når du kommer, men du har fått nok når du går. Mangel på quester er helt noe drit. Mangel på steder å være i de bestemte lvlene er også et stort problem. Eneste jeg ikke liker med spillet.,
Fubi Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Det hadde vært fint om det var for mye quester, så man kunne valgt litt. Men det klarer funcom sikkert å legge til ettervært. Jeg koste meg i conalls valley, men synes det ble litt kjedligere med char nummer2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå