Gå til innhold

Hjelp!får ikke spilt av Blu-ray


gidar

Anbefalte innlegg

Hjelp.. kjøpte meg ny Acer 5920G m Blu-Ray i går. Når jeg bruker Acer Arcade Deluxe,og plugger i HDMI kabelen til plasma tv`n og spiller av,så får jeg en feilmelding.:inkompatibel grafikkdriver.Kontroller at grafikkdriveren din møter minimumssystemkravene.(Feilkode=0122)....hva er dette for noe??Tv`N er en HITACHI 42 plasma,med oppløsning på 1080x1024....HJELP!Vil se på Blu-Ray film i kveld:( Windows media spiller funker,men blir ikke HD kvalitet..

 

på forhånd TAKK:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hjelp.. kjøpte meg ny Acer 5920G m Blu-Ray i går. Når jeg bruker Acer Arcade Deluxe,og plugger i HDMI kabelen til plasma tv`n og spiller av,så får jeg en feilmelding.:inkompatibel grafikkdriver.Kontroller at grafikkdriveren din møter minimumssystemkravene.(Feilkode=0122)....hva er dette for noe??Tv`N er en HITACHI 42 plasma,med oppløsning på 1080x1024....HJELP!Vil se på Blu-Ray film i kveld:( Windows media spiller funker,men blir ikke HD kvalitet..

 

på forhånd TAKK:)

 

 

Hadde samme problem med htpc pcen min som har en blueray brenner.

Hadde et nvidia gfx i den da og fikk samme feil som det i powerdvd.

For gjøre lang og sur histore kort så kjøpt jeg meg ati gfx så funket det uten problem.

SMen virksom at powerdvd ikke liker nvidia drivere godt.

 

Ps. Enst program så kan spill blueray dvd på pc er powerdvd ,vlc,mpc og wmp11 støtter ikke blueray/hddvd

Endret av smy
Lenke til kommentar

Har PowerDVD v8, men det vil ikke starte Blu ray.. Trial versjonen klarer ikke kjøre blu ray eller?

 

Opplever at filmen hakker under scener med mye action når jeg kjører den i Acer Arcade, tydelig at det programmet tar hele dataen så kanskje det fungerer bedre med ett annet program? ;)

Endret av Torbjooorn
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått løst problemet..

Tror dette er de driverne jeg trenger :http://www.cyberlink.com/multi/support/ans...aq.jsp?FID=2583

Eneste problemet er at jeg ikke får lagt de inn, og feilmeldingen jeg får er at jeg ikke har den windows vista versjonen som kreves. Har 32 Bit og laster ned for 32 Bit, men har den norske versjonen, og det ser ut til at det hindrer meg fra å innstallere driverne...

 

Trenger litt hjelp her :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
jada, har lagt inn de der...

Utgjorde ingen forskjell

 

Du får den meldingen når du prøver å kjøre bildet både på pc'en og tv'en (ved avspilling av bluray i acer arcade deluxe). Hvis du går inn i kontrollpanel til NVidia og setter video bildet til kun å kjøre på tv'en, så skal det virke.

Altså IKKE klone bildene på begge skjermene.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...