Gå til innhold

Kjøp av ny gitar.


Anbefalte innlegg

En effektpedal kan nok ikke gjøre lyden bedre, men den kan gjøre så du slipper å betale for en forsterker med effekter. Dessuten gjør den det enklere å bytte effekter imens du spiller. Effektbrett får du til en billig penge på bruktmarkedet om du er heldig! Du får ikke det nyeste og mest teknologisk avanserte, men det betyr ikke at det ikke er heftig. Jeg var überheldig og fikk meg et nesten strøkent Korg FX 1500G til 900 på Finn.no, du kan jo prøve lykken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg betalte 2.469kr. Der koster den ca 1.349kr. Jeg har sett steder der den koster over 5000kr. Så jeg trodde jeg fant en billig en, men nei, det gjore jeg ikke. For det finnes en 1000 kroner billigere i sverige! :hrm:

 

1000 er ganske mye, siden jeg tjener penger på å klippe gresset hjemme. Får ikke lov å få jobb av en eller annen grunn... :thumbdown:

 

Ja ja... Gjort er gjort. Jeg føler meg litt rar... Fikk plutselig ikke lyst til å sove... Er det noe jeg kan trøste meg med? "Mistet" 1000kr. :cry:

Endret av EvilMrBenny
Lenke til kommentar

Kjøpte du din på butikk eller?

 

det er foresten i en av europas største musikkbutikker i tyskland, de sender over hele europa. Heretter er det lurt å sjekke der før du kjøper noen annen plass:)

 

Kan trøste deg med at du får den gitaren du ønsket deg så mye :thumbup: Og at du har komf til våren? :w00t:

 

Burde kanskje ikke vist deg den der... :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den på ddt.no. Ja, jeg skal gjøre en skikkelig grundig research neste gang jeg skal kjøpe noe! :thumbup:

 

Det var kanskje feil tidspunkt å vise den, men det gjør ikke noe. :)

Jeg kommer uansett til å bli glad når jeg får den nye gitarn. :!:

 

Får ikke komf jeg. Vet ikke hvorfor. Men jeg skal klippe gress til jeg får råd til ny forsterker! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den på ddt.no. Ja, jeg skal gjøre en skikkelig grundig research neste gang jeg skal kjøpe noe! :thumbup:

 

Det var kanskje feil tidspunkt å vise den, men det gjør ikke noe. :)

Jeg kommer uansett til å bli glad når jeg får den nye gitarn. :!:

 

Får ikke komf jeg. Vet ikke hvorfor. Men jeg skal klippe gress til jeg får råd til ny forsterker! :thumbs:

Skal du ikke konfirmere deg altså?? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Nei, Jon_Martin. Jeg hadde tenkt meg en borgelig en. Jeg fikk ikke lov. Konfirmasjon er det første store valget man for ta. Man skal ta. Jeg fikk ikke lov.

 

Sånn er det bare.

 

Ddt.no har ikke sendt gitarn ennå. Jeg begynner å bli utolmodig som alltid. Den skal være her senest helgen. Gleder meg :dribble:

Sporer av litt nå men det får gå.

Du er en modig kar som kommer til å nå langt!

De fleste ville nok tatt kristelig hvis de ikke fikk ta borgelig, for pengene og selskapets skyld mener jeg.

Ikke at jeg har noe med det, men burde man ikke få velge hva man ville? :dontgetit:

 

back to topic, det er herlig når ny-gitaren kommer ja! kribler i fingra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...