WTI Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hellu! Har nettopp spilt ferdi CoD 4 for tredje gang eller noe slikt, og trenger noe gaming for disse varme sommerkveldene. Står mellom å løpe ned på butikken og kjøpe Crysis nå med en gang, kjøre en ny runde med HL2 eller å kjøpe Stalker over Steam. Hva syns dere? Andre innspill? Jeg trenger noe skikkelig fps-blasting!
2ball_ Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Hellu! Har nettopp spilt ferdi CoD 4 for tredje gang eller noe slikt, og trenger noe gaming for disse varme sommerkveldene. Står mellom å løpe ned på butikken og kjøpe Crysis nå med en gang, kjøre en ny runde med HL2 eller å kjøpe Stalker over Steam. Hva syns dere? Andre innspill? Jeg trenger noe skikkelig fps-blasting! crysis.. grafikken er så deilig at du pisser nesten på deg og "kriginga" funker fett.. historien er også bra, selv om slutten krever en oppfølger.. som også kommer..
WTI Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 er ganske fristet av crysis ja.. eneste prob er at jeg aldri falt helt for Farcry..
Saft Suse Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Falt aldri for FarCry jeg heller. Prøvde flere ganger å like det. Crysis derimot elsket jeg nesten. Rimelig grei historie, og som sagt er grafikken til å gjøre på seg av. Nanosuit konseptet er utrolig moro også. Gleder meg stort til oppfølgeren. Absolutt å anbefale om du har maskin til å nyte det.
WTI Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 blir Crysis, var ute en tur nå for å få kjøpt det. men butikken var utsolgt... Noen som har testet Stalker? har hørt det skal være ganske heftig..
2ball_ Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 (endret) er ganske fristet av crysis ja.. eneste prob er at jeg aldri falt helt for Farcry.. ikke jeg heller, men det blir som å sammenlinge street road med need for speed underground.. Endret 31. juli 2008 av 2ball(s)
vikingkylling Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Liten oppklaring først fordi jeg kjeder meg: * Crysis er ikke Far Cry 2. Det ekte Far Cry 2 kommer om en stund. * Crysis: Warhead er ikke Crysis 2 eller en Crysis ekspansjon, men et eget spill som foregår samtidig som Crysis og handler om Psycho (en av folkene du har med deg en stund). * Crytek sier en annen viktig person i Crysis (som har en god del løse tråder...) ikke er med i Warhead, men derimot har de har et annet prosjekt på gang de ikke har offentlig gjort ennå, og de har tenkt tanken på å gi denne karakteren et eget Warhead-lignende spill. * Crysis var ment å bli en trilogi, så vi ser nok Crysis 2 og 3 om en stund. Men først Crysis: Warhead. * Crytek innrømmer at det var en tabbe å satse på neste generasjons hardware før den i det hele tatt kommer, så Crysis: Warhead vil ha lavere systemkrav uten at det går ut over grafikken. Tvert imot, det ser faktisk bedre ut til tider. De vil for øvrig støtte nyere hardware i patcher etterhvert som hardwaren blir tilgjengelig. * Prøvde Stalker en stund, men gikk fort lei.
Agg Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Noen som har testet Stalker? har hørt det skal være ganske heftig..Stalker er mye bedre enn Crysis. Stalker har litt dybde, og et ganske interessant univers, Crysis er bare nok en hjernedød og kjip alien shooter.
WTI Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Skulle gjerne gjort det. Men blodet mitt tåler ikke en omgang til med Punkbuster.
Hestvik Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Age of Conan? Jeg var også en fps-geek helt til jeg prøvde AoC(er vel fortsatt fps geek), men det er iallefall noe nytt og etter min mening ganske så beintøft
Wattengård Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ser ingen har foreslått Mass Effect... Er det for lite skyting? Det er jo ellers et genialt spill -C-
WTI Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Age of Conan? Jeg var også en fps-geek helt til jeg prøvde AoC(er vel fortsatt fps geek), men det er iallefall noe nytt og etter min mening ganske så beintøft Joa, det er sikkert dritmoro, men jeg tar ikke sjansen på å ende opp uten jobb og som agurknytt på vg.no til neste sommer. Har vært avhegnig nok av css til at jeg vet hva som skjer hvis jeg prøver.. Når jeg ikke slakter løs i fps, går det mest i strategi. CIV IV har vært hovedfokus den siste tiden. Men etter all moroa jeg har hatt med CoD 4 ternger jeg mer av den typen. Har kjøpt meg Bioshock, men der syns jeg siktingen(aim)var utrolig dårlig, så er ikke helt i humør til å spille det enda. I dag blir det Crysis på vei hjem fra jobb.
Khogn Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) Hellu! Har nettopp spilt ferdi CoD 4 for tredje gang eller noe slikt, og trenger noe gaming for disse varme sommerkveldene. Står mellom å løpe ned på butikken og kjøpe Crysis nå med en gang, kjøre en ny runde med HL2 eller å kjøpe Stalker over Steam. Hva syns dere? Andre innspill? Jeg trenger noe skikkelig fps-blasting! crysis.. grafikken er så deilig at du pisser nesten på deg og "kriginga" funker fett.. historien er også bra, selv om slutten krever en oppfølger.. som også kommer.. Ja hvis du har lyst på et spill som er meget ustabilt, ser betydelig mindre pent ut enn CoD4 med dagens beste hardware, der alle våpen føles som et luftgevær ift. CoD4 og der du må tømme en hel magasin på en koreansk soldat før han dør... gå for det. Og jeg har ikke nevnt den ræva multiplayer-delen og den elendige scenarioen enda. Selger forresten Crysis til høyeste bud. Vi starter på 5 kroner. On-topic: Dårlig med veldig gode FPS på PC for tiden. CoD4 er faktisk det beste på lenge... S.T.A.L.K.E.R. med "Oblivion Lost"-mod'en er ekstremt gøy og stemningsfult, og anbefalt fra min side. Men ca. like ustabilt og fult av bugs som Crysis. Jeg fraråder deg i hvert fall å spille STALKER uten nevnte mod, da det er et mareritt hva stabilitet og bugs angår. Spillet er uansett ikke særlig pent å se på, men har mer dybde enn de fleste FPS ute på markedet. Endret 1. august 2008 av Khogn
Grand Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) Skulle gjerne gjort det. Men blodet mitt tåler ikke en omgang til med Punkbuster. faktisk så er det ikke så mye galt med punkbuster i cod4 (etter min oppfatning). Jeg har bare hatt et par errors, ikke noe mere. og jeg spiller dette spillet omtrent hverdag Endret 1. august 2008 av Steammachine
Khogn Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Skulle gjerne gjort det. Men blodet mitt tåler ikke en omgang til med Punkbuster. faktisk så er det ikke så mye galt med punkbuster i cod4 (etter min oppfatning). Jeg har bare hatt et par errors, ikke noe mere. Enig i det, har aldri hatt problemer med PB i CoD. Det er først og fremst Battlefield-serien som lider av de største PB-problemene. Men om du har et kjekt lite program som heter Punkbuster Updater skal det ikke forekomme flere problemer.
RyanLennox Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Noen som har testet Stalker? har hørt det skal være ganske heftig..Stalker er mye bedre enn Crysis. Stalker har litt dybde, og et ganske interessant univers, Crysis er bare nok en hjernedød og kjip alien shooter. Stalker er bra nok, men det tar sånn tid å gå hit og dit. Står det mellom Stalker og Crysis? Det finnes jo mange andre. Hvis du liker HL2, vil du kanskje like Timeshift. Hvis du ikke har spilt igjennom FEAR anbefaler jeg det, så du er forberedt på Project Origin.
WTI Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 HL2 er nok mitt favorittspill gjennom tidene, så ja, liker nok det. Kanskje man skal ta en titt på Fear ja. Hva handler det om ? bra historie?
WTI Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 Ja hvis du har lyst på et spill som er meget ustabilt, ser betydelig mindre pent ut enn CoD4 med dagens beste hardware, der alle våpen føles som et luftgevær ift. CoD4 og der du må tømme en hel magasin på en koreansk soldat før han dør... gå for det. Og jeg har ikke nevnt den ræva multiplayer-delen og den elendige scenarioen enda. Selger forresten Crysis til høyeste bud. Vi starter på 5 kroner. On-topic: Dårlig med veldig gode FPS på PC for tiden. CoD4 er faktisk det beste på lenge... S.T.A.L.K.E.R. med "Oblivion Lost"-mod'en er ekstremt gøy og stemningsfult, og anbefalt fra min side. Men ca. like ustabilt og fult av bugs som Crysis. Jeg fraråder deg i hvert fall å spille STALKER uten nevnte mod, da det er et mareritt hva stabilitet og bugs angår. Spillet er uansett ikke særlig pent å se på, men har mer dybde enn de fleste FPS ute på markedet. Lenge siden jeg har hørt noen så negativ til Crysis. Hadde egentlig tenkt å gå og kjøpe det etter jobb i dag.. Det jeg likte spesie,lt godt med CoD var den realisatiske skytingen, siktingen føles ekte, og når du skyter en fyr i hodet, dør han like momentant som i CS. Også ett av de få spillene der pistolen virkelig funker..Dette veier opp for at man ikke har noen påvirkning på handlingsforløpet. Hvis Crysis er dårlig på skytingen, og alt bare blir aliens, så gidder jeg ikke.
Khogn Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Alt blir ikke aliens, nei... men skytingen føles ikke ekte for 5 øre. For det første føles det ikke som du holder et våpen, men i beste fall en paintball. Og for det andre skader "kulene" like mye som -nettopp- en paintball. Latterlig og oppskrytt spill, spør du meg. Jeg skjønner heller ikke hvordan noen kan si at historien er bra når hele plottet er flaut fra A til Å. Grafikken er kanskje drittfin når du skrur alt på maks, men det kommer du ikke til å klare med nåværende tilgjengelig hardware med mindre du vil ha en framerate på 7. Konsekvens: CoD4 ser faktisk mye bedre ut uten å hakke litt engang. Kanskje Crysis kommer til å se bedre ut enn CoD4 om 5 år, men da har det kommet mye penere spill i mellomtiden og som kjører glattere enn dette tullet. Crysis er altså dårlig kodet. Crytek er fullstendig klare over det, men har nylig annonsert at de ikke kommer til å bruke mer tid på å fikse spillet og heller skal konsentrere seg om nye titler i Crysis-franchisen. Haha, for en stor vits av en utvikler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå