Gå til innhold

Newcastle United Football Club


oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

The Mirror melder i en "exclusive" idag at Thauvin nærmer seg nå, og at handelen vil bli gjennomført i løpet av neste uke. Det er vistnok (iflg artikel på nufcblog) fordi Thauvin selv som ønsker seg til Newcastle at dette nå er "back on" etter mye frem og tilbake. Vil også tro det er en del uro i Marseille leiren nå etter at Bielsa trakk seg. Synd for Marseille som for alvor var på vei opp igjen nå, tror nok Bielsa var en av de bedre trenerne de kunne få. Men spennende for Newcastle om Thauvin nå endelig kommer. Ikke det at jeg tror at det er nok, men det er nå en start om ikke annet.

Lenke til kommentar

Er veldig negativ til å sende Cabella ut. Greit nok at mannen hadde en skuffende debutsesong og at Newcastle har flere tiere, men han tilbyr jo noe helt annet enn SdJ (som er kronisk skadet), Sissoko og Wijnaldum, og per dags dato også Perez. Sissoko og Wijnaldum kan fint spille i andre posisjoner for å gjøre plass til Cabella au. Men har dessverre ikke trua på at han får en ny sjans under McClaren.

 

 

Adam Armstrong med enda et mål i går.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Forstår ikke helt hvorfor vi er ute etter offensive midtbanespillere som kan spille på ving. Hva med en ren ving, noe vi har manglet siden, tja, Laurent Robert. Vi er jo ufattelig svake på ving, og om Mitrovic eller Cissé skal fungere, så nytter det ikke å lempe en nummer 10 på kanten (eller i verste fall en spiss, som vi har sett altfor mange eksempler på) og håpe på at han kan slå innlegg godt nok.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Etter hva jeg har fått med meg fra sesongen hans i fjor i Marseille, så var hans resultat på vingen veldig varierende. I følge han selv ønsket han å spille bak spissen i en nummer 10 rolle. Tydlig at det er det han er mest komfortabel å spille. Jeg vil ha en ren ving, ikke en som kan fungere med varierende resultater.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Skjønner godt poenget ditt(er tross alt Arsenal-fan der det kryr av midtbanespillere på kanten), men av det jeg har sett av Thauvin(blant annet i U-20VM) vil han være en flott tilvekst til Newcastle-laget. Har selv alltid sett på han som en bedre ving enn 10'(slo jo igjennom som ving), men forstår godt skepsisen din! 

 

 

EDIT:

 

Dukket nettopp opp i feeden min: 

 

 

Endret av Corporal Jenkinson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...