Gå til innhold

Newcastle United Football Club

oddi_loff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ben Arfa ble visst byttet ut i det 35 minutt for Hull. Var visst forferdelig svak.

Utrolig lat, tok null ansvar defensivt. Fortjente å bli byttet ut.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Og dette vil folk som støtter Pardew ha mer av. Som å se maling tørke, møkkjedelig kamp.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Tipper han venter til det 80. minutt før Cabella kommer inn. Møkkafyr.

Skrevet

Helt greit for min del. Når man er såpass feig mot West Ham, som har sine to beste spillere ute for øyeblikket, så fortjener man ikke bedre.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Håper også at de som trodde Pardew har forandret seg får seg en real knyttneve i fjeset. Pardew vil aldri forandre seg, han har bare levd på en sky av flaks de siste seks kampene.

Skrevet

Helt greit for meg. Hadde gjort det samme om jeg hadde måtte holdt ut i 65 minutter på midten med Tiote og Colback, i tillegg til å ha Gouffran på den ene siden av meg.

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Nå er Pardew nede på jorda igjen, og vi kan se fram til tap de 10 neste.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Jeg velger å se det positive i kampen: Newcastle greide i det minste å temme et West Ham uten Sakho og Valencia, og med en kjemperusten Carroll som for anledningen spilte sin andre kamp for sesongen, i hele 56 minutter. Gratulerer så meget.

Gjest medlem-105082
Skrevet

(4-2-3-1): Elliot; Janmaat, Williamson, Dummett, Haidara; Abeid, Tiote ©; Gouffran, Perez, Ameobi; Cisse.

Alnwick, Streete, S.Taylor, Anita, Cabella, Armstrong, Riviere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...