Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kino med ei jente


Gjest Guest_Kalle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kalle_*

Spurte nettopp ei jente om hun ville bli med meg på kino, og hun svarte ja.

Så er spørsmålet om jeg skal spandere billetten?

 

Vi er begge 15 år btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SEFF MÅ DU DET, du er vel ikke helt amøbe vel? Du skal spandere billeetten, godteri, brus osv ! Du må også følge henne helt til døren når filmen er ferdig. En annen ting som er viktig. Du må komme først, ikke la dama vente. Da blir hun garantert fitte sur å gir faen i hele deg !

Lenke til kommentar

Er ingen regel som sier at du skal spandere billetten men jenter setter ofte pris på det ;) det spørs litt hvilke intensjoner du har? er det en jente du er interessert i eller er det bare ei du vil bli bedre venner med? dersom det er det første så ville jeg absolutt spandert biletten=) om du da finner ut at hun ikke er interessert (å du har spandert billetten) så får du bare bite i det sure eplet) ;)

 

gå å se batman foresten, tok med en jente der i går med stor suksess ;)

 

hilsen gutt 17

 

EDIT: Kimz88: Hva for et idiotisk svar er: "SEFF MÅ DU DET, du er vel ikke helt amøbe vel?"? Du kommer mye lengre med å spare deg for slike uttalelser, er ikke alle som er like sikre på ting å noen er kanskje redd for å spørre om ting så å komme med slike uttalelser blir bare dumt.

Endret av reef91
Lenke til kommentar

Det kan være kjekt om du betaler, men prøv å unngå at hun ser at du betaler. Dra f.eks. til kinoen alene tidligere en dag og kjøp billetter til dere. Hun skjønner jo selvfølgelig at du har betalt for dem, men vil ikke få like dårlig samvittighet (hvis hun er av den typen) som om hun hadde sett at du betalte for dem.

 

Edit: Dermed har du sikret deg begge veier. Om hun ikke liker å bli påspandert så blir det greiere. Om hun liker det så fungerer det iallfall.

 

Batman - The Dark Knight er å anbefale!

Endret av Gordion
Lenke til kommentar
SEFF MÅ DU DET, du er vel ikke helt amøbe vel? Du skal spandere billeetten, godteri, brus osv ! Du må også følge henne helt til døren når filmen er ferdig. En annen ting som er viktig. Du må komme først, ikke la dama vente. Da blir hun garantert fitte sur å gir faen i hele deg !

 

 

... SPAR MEG ! :thumbdown:

 

 

Må nesten si meg enig i Gordion der ja ;)

Lenke til kommentar

Spander billetten du. Forresten så ville jeg anbefalt å spørre om hun vil bli med på f.eks. bowling eller noe lignende før eller etter. I en kinosal så sitter man bare musestille uten å si et ord. Blir lite man gjør sammen. Derimot ved bowling og andre ting sågjør man noe sammen. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på kino 2 ganger med hu jeg er på gang med nå, og spanderte ikke billetten noen av gangene, og det har ikke hatt noen negative konsekvenser for meg for å si det sånn. Riktignok har jeg rett og slett ikke hatt nok penger til to billetter noen av gangene da men.

 

Skal sies at jeg i utgangspunktet ville spandere, siden jeg syns det er hyggelig og noe jeg ville likt å gjort for henne. Det er det jeg mener skal ligge til grunn for det, og ikke en eller annen regel om at gutten alltid SKAL betale for jenta..

Endret av Machius
Lenke til kommentar
Du må komme først, ikke la dama vente. Da blir hun garantert fitte sur å gir faen i hele deg !

 

Dette må da være tidenes dårligste råd...

 

:!:

 

Uansett, jeg spanderte aldri billeten på hun jenta jeg er sammen med nå. Hun spanderte faktisk en gang på meg, ble småsur å nektet henne først, men hun insisterte så kraftig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Haha ! Trodde det var mennesker her inne med en smule sans for ironi? :) Men der tok jeg ganske feil! Jeg hadde regnet med at noen ville forså at det ikke var et seriøst innlegg men atter ei. Kan legge til grunne at dette var en kveld på fylla med masse folk hjemme. Vi måtte bare skrive noe til den stakkars usikre gutten ! Fristet for hardt for alle oss 20 stk som var der ;)

 

Uansett, ha en fin dag videre ! ironi er ofte en god is ! :)

Endret av Kimz88
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...