Gå til innhold

An error has occured. (80023102)


-iL-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg får denne når jeg prøver å kjøpe Siren: Blood curse, på playstation store'n.

 

Noen som vet no fiks på det?

Jeg har prøvd å re-aktivere online, og byttet til et annet VISA kort.

 

Jeg fikk den engang, da hadde jeg ikke nok penger på kortet. Er nok det. :)

 

Edit: Ser jo nå at du har prøvd å bytte kort. Da vet jeg ikke. Sorry.

Endret av Entertainment
Lenke til kommentar

Fant en forumpost med diverse løsninger.

 

I think I've found the solution to the dreaded 80023102.

 

Here's how I think you can tackle it:

 

1: If your credit card number is appearing in x's (e.g.. 111xxxxxxxxxxx357) then retype it.

 

2: If you live in a flat/ apartment then placing your address on 1 or 2 lines might help

 

3: Is your credit card still valid?

 

4: Having your billing and residential infomation typed in the same might help.

 

If none of these helped, contact Sony.

Lenke til kommentar
Fant en forumpost med diverse løsninger.

 

I think I've found the solution to the dreaded 80023102.

 

Here's how I think you can tackle it:

 

1: If your credit card number is appearing in x's (e.g.. 111xxxxxxxxxxx357) then retype it.

 

2: If you live in a flat/ apartment then placing your address on 1 or 2 lines might help

 

3: Is your credit card still valid?

 

4: Having your billing and residential infomation typed in the same might help.

 

If none of these helped, contact Sony.

 

Ja begge credit kortene kommer med x'r i dem, re-typing hjelper ikke ett pøkk.

Legger jeg adressen på 2 linjer, sier den at credit information ikke er valid.

Begge credit kortene er valid.

4. Ja begge er like.

 

Så hvordan ringer jeg Sony?

edit: http://www.sony.no/section/kundestoette/ar...ationSource=wep

 

det nummeret? bare dagtid?!

 

og hvis noen lurer; ja jeg har kjøpt ting før, det har bare stoppet og virke...

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

-I had problems with the invalid card, and the reason was I had to delete the cache on my PS3 and PS Store for the PC. So if ANYONE has issues with their card coming up as invalid, delete you cache. Once I did, the card was valid and $20.00 was added to my wallet.

 

http://forums.modojo.com/showthread.php?t=155666

 

funker det da? men hvordan sletter man cache?

 

Edit: slette cache

Endret av skyggefreaken
Lenke til kommentar

ah takker!

 

gikk inn på internet browseren og sletta cache'n.

 

det funke.

 

wierd, da jeg aldri har brukt internet browseren på ps3, mulig psn store'n gjør det da

 

mod: kan godt låse tråden nå.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Fikk opp denne feil meldingen (80023102) da jeg

skulle kjøpe Assassin Creed 2 gjennom PSN.

 

Førsøkte først å slette cache, slik som beskrevet tidlige

i tråden, uten at det virket.

 

Byttet kredittkort, uten virkning.

 

Tenkte da å forsøke med ett annet spill, og gikk inn

og kjøpte Angry Bird og det GIKK.

 

Førsøkte igjen med Assassin Creed 2, men fikk samme feilmelding,

det samme da jeg førsøkte å "ad founds".

 

Førsøkte da og legge inn beløp under 200,- (ett på 200,- og ett på 150,-)

DET GIKK!!

Vet ikke om det er noe jeg har lagt inn, med beløp sperre på 200,-

eller kortselskapet.

Uansett tenkt det var verdt å nevne hvis det var andre som

opplever det samme.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...