Gå til innhold

Free hugs Bergen (VIKTIG KUNNGJØRING)


Anbefalte innlegg

Lørdag er det meldt regn, skal vi ta det fredag 1. august istedenfor?

 

Her snakker vi om at vi en dag i ferien går rundt på festplassen/torgallmenningen/torget med free hugs plakater, og klemmer dem som vil ha en klem :innocent:

 

Først tenkte jeg at vi kunne møtes oss som skal gå, bli kjent med hverandre, gi hverandre en klem ;) og lage plakatene sammen, deretter bringer vi klemmingen til gatene! Noen som er interessert?

 

FREE HUGS LØRDAG 2. AUGUST!

 

Dem som har vist interesse er:

Eplefe (som vil være arrangøren)

Snorre

Sportacus88

 

Om det er flere som vil bli med, si ifra. Listen over folk blir dermed oppdatert ;)

 

Diskuter her i tråden hvilket klokkeslett vi skal møtes på lørdag, hvor vi skal møtes, og hvordan vi skal ordne med plakater osv.

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er med! Kan hjelpe til med plakater og slikt også.

 

Edit: Alder spiller egentlig ingen rolle. Det viktigste er at vi greier å sette en dato og få så mange som mulig med. Må ikke bli med bare snakket her på forumet. Da skjer det ingenting. Er ekstra koselig å arrangere Free Hugs nå som turistsesongen fortsatt er igang. Vise utledninger litt "norwegian love".

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Er ekstra koselig å arrangere Free Hugs nå som turistsesongen fortsatt er igang. Vise utledninger litt "norwegian love".

 

Ja, det tenkte jeg også! Gi japanerne nede på torget en god klem :) Sikkert mange av dem som er mottagelige for det, og det blir nok veldig uvant for dem.

 

Hvilken dato passer det best for folk? Og er folk med på ideen å samles for å lage plakatene så vi kan bli litt kjent også? Eller er det vanlig at èn lager plakatene?

Lenke til kommentar

Nå er det vel ingenting som er vanlig enda. Er jo bare arrangert en eller to ganger i Bergen (som jeg har hørt om). Men jeg synes absolutt vi skal møtes først for å lage plakater og bli kjent. Når det gjelder dato passer vel egentlig alle dager framover for meg bortsett fra 11. for da har jeg bursdag. ;) Men Før denne dato og fram til studier begynner er jeg så ledig som jeg kan bli.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg reiser til Stavanger 4. agust, kommer hjem 7/8. august, og ville vært veldig dumt om jeg ikke fikk være med på dette her :)

 

Så om det er greit for dere, tar vi det altså ingen av disse dagene:

 

4. aug.

5. aug.

6. aug.

7. aug.

8.aug.

11. aug

 

Skal sette dette i førsteposten, listen vil bli oppdatert etter hvert som folk sier dager de ikke kan.

Lenke til kommentar

Ok, siden Eplefe skal reise vekk med ubestemt tidspunkt for tilbakekomst har meg og hun bestemt at nå på lørdag kan være et bra tidspunkt for Free hugs. Passer dette for alle som vil være med? Er foreløpig ikke så mange som har meldt seg, men vi trenger jo egentlig ikke så veldig mange heller.

 

Eplefe sier hun skal skaffe noen flere av sine venner også, så tror vi blir mer enn nok. Snorre, du også kan ta med så mange du kan av dine venner ;) Hva med dere, Korka og J@cob? Der har liksom ikke sagt om dere er med eller ikke..

Endret av sportacus88
Lenke til kommentar

OK, vi har en krise. På lørdag er det meldt regn i Bergen, i morgen er det meldt full sol. Skal vi ta det i morgen istedenfor? Trenger svar fort, vi må jo møtes samme dag osv. Nytter ikke å gå rundt når det regner.. Ingen folk i gatene og det blir bare vått og stress. Eller?

 

Sry, dobbelpost. Første posten er flere dager gammel og dette er nødvendig for å få topic øverst på listen.

Lenke til kommentar

Uff, lørdag var så bra, for jeg og Eplefe kan ikke neste uke. Enten er det i morgen, lørdag eller søndag - hvis ikke må vi vente til Eplefe har kommet hjem igjen. Det kan jo gå, men om det ikke blir før skolestart må vi ta det i en helg (som også går:)) men ville vært kos å gjort det i ferien.

 

Kunne jo sett om været var greit nok på lørdag, hvis ikke synes jeg det blir litt bortkastet. Ok, slik jeg ser det, så gjør vi dette når Eplefe har kommet hjem. Er det ok for alle? Om det blir en helg etter ferien, then so be it. Det gjør jo ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...