Gå til innhold

Free hugs Bergen (VIKTIG KUNNGJØRING)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, vi kom vel fram til at vi skal vente til Eplefe kommer hjem ;) Håper ingen møtte opp i byn på lørdag! Var regn, og skjedde ingenting her i tråden, regnet med at ingen ville møte opp.

 

Vi diskuterer en dato videre når Eplefe kommer hjem. Synes det er viktig at det er fint vær, da er det mer folk og det blir så mye gøyere^^

Lenke til kommentar

Er alltid folk nedi sentrum vet du ;) Jeg gikk litt rundt på torget, festplassen og torgallmenningen fredagen før lørdagen vi hadde tenkt å gå - var masse folk og kjempevær, jeg var bare gikk rundt og tenkte "Ah, vi skulle så SYKT hatt free hugs i dag!"

 

Jeg har egentlig til nå tenkt at free hugs vil bli dårlig mottatt i Bergen. Folk liker ikke andre folk som "dummer seg ut" og sånn, de er rett og slett noen stolte pingler. Men jeg mistet litt det inntrykket da jeg gikk i sentrum, tror faktisk vi ville fått mange klemmer ;)

 

Men er glad jeg kan gå med noen som er litt eldre enn meg, tror mye av troverdigheten ville forsvunnet om det var to 15-åringer som gikk rundt med free hugs-skilt.. Jeg har fått inntrykk av at både du Snorre og Eplefe er en del år eldre enn meg, så dette skal gå bra :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...