Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Aircondition lukter på Audi A4 '05


Anbefalte innlegg

Dette mener jeg er bilteknisk men hvis moderator mener noe annet kan han gjerne flytte tråden.

 

Uansett..

Jeg har en A4 2.0Tdi '05 modell og det har begynt å lukte av aircondition i bilen. Begynner å lukte vått, dvs. fuktighet...Ubehagelig.

Jeg vet i grunn at Audi har hatt litt problemer med det.

Bare for å nevne så har samtlige filtere og veske blitt bytett på forrige storservice dvs. ca 19 000km(longlife) siden så det bør ikke være problem igrunn.

 

Jeg har sett disse bekterie fjernere for aircondition på boks .

Noen som har prøvd de?

Eller noen som har bedre forslag?

 

Takker og bukker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stikk innom et verksted som utfører AC-service. De kan foreta en behandling av anlegget som fjerner lukt og bakterier. Tar rundt 15 minutter, koster ca. 500 kr. Enkelt, varig og nødvendig i mange tilfeller.

 

Riktig.

Tenkte meg det..

Og de gjør det nok bedre enn hvis man gjør det ved hjelp av spray boksen.

 

Noen som er fra Drammens område og kjenner til noen slike AC servicer?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Har selv Audi A4 dog 2003 modell og AC er altid på. Har i for fjor og i år brukt Comma Air Condition Cleaner som fåes kjøpt hos BilXtra og har ingen problem med AC: Netopp gjordt servis i Croatia der jeg var på ferie og alt var OK. Kun 100ml. gas sa de. Veldig bra mente de for en bil som ikke har hatt AC ettersyn før.

 

Staljin

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

heisan.

 

jeg har en audi a6 TQ 04 mod, jeg var inne med bilen på møller idag og fikk renset ac anlegget. dette kostet 900.- inkl bytte av pollenfilter, dæven nå lukter det godt inne i bilen. mye friskere luft nå. tidligere ble jeg tett i nesen og følte allergi på en måte. merket stor bedring, GO FOR IT sier jeg bare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...