elvenbow123 Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 (endret) hei folksa. I går installerte jeg Lotro, noe som ikke gikk problemfritt. For en god stund siden spillte jeg det uten problemer, men jeg gikk lei av spillet og tok en pause. Senere ble det nødvendig og nullstille pcn, så spillet bla slettet fra pcen. Nå har jeg lyst til til og spille det igjen, men etter at jeg installerte det og startet spillet fikk jeg denne Erroren ---------------------------------------------------------------- Turbineelvoker.exe- Common language Runtime Debugging Services ---------------------------------------------------------------- Application has Generated an exeption that could not be handled. Process id=0x10f4 (4340), Thread id=0x1470 (5232) Click OK to terminate the application. Click CANCEL to debug the application. --------------------------------------------------------------------- Trenger hjelp, og hvil gjerne ha raskt svar Takker! Endret 28. juli 2008 av elvenbow123
Haraldson Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
AvidGamer Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Microsoft .NET Framework 1.1 Microsoft .NET Framework 1.1 Hotfix (KB886903) Er disse installert?
elvenbow123 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Microsoft .NET Framework 1.1 Microsoft .NET Framework 1.1 Hotfix (KB886903) Er disse installert? nope, det er de ikke, takk for tipset, sjekker nå
elvenbow123 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Skrevet 28. juli 2008 Microsoft .NET Framework 1.1 Microsoft .NET Framework 1.1 Hotfix (KB886903) Er disse installert? nope, det er de ikke, takk for tipset, sjekker nå Joda det funka! tusen takk!
Patience Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Trådstarter ble 28.7.2008 advart mot at om ikke emnefeltet ble endret ville tråden bli stengt. Trådstarter har ikke etterkommet anmodningen, og følgelig stenges også tråden. Gjør oppmerksom på at tråden kan gjenåpnes hvis trådstarter sender PM og deretter endrer emnefeltet etter åpning.
Anbefalte innlegg