Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ekstremt merkelig problem der det gjelder "No Signal"


Anbefalte innlegg

Hallo.

 

Jeg har nå skulle sette opp datan min som jeg gjør etter hvert LAN. Men når jeg hadde kommet hjem og dataen var satt opp på rommet skrudde jeg den på. den startet helt vanelig

 

Først kom den svarte bakgrunnen med hvit skrift og det gule energy merke opp i høyere hjørne. og på skjermen stod det noe med IDE drivers, men det har vel stått der alltid?

 

Så etter det kom skjermen som vanelig til der Windows XP, loader eller jobber (?) der det er 3 blåe streker som kommer igjen å igjen..

 

Etter det SKAL skjermen/dataen bytte bilde til der man logger inn på brukeren, men den gjør ikke det. det eneste som skjer er at skjermen blir helt svart. og det kommer et felt der det står "No Signal".

 

Håper på at noen kan være så snille og hjelpe meg.

 

Tusen takk.

 

Hilsen en idiot.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme Problemet med mitt 8800 gts 640 mb kort,

 

Plutslig ble bare skjermen svart, og No signal kommer opp. Har gått inn via sikkerhetsmodus og avinstallert skjermdriver, Da kommer du inn i windows, Men uansett hva skjermkort driver jeg innstallerer så kommer No signal Tilbake,,

 

ER jævli frustrende, Kjører uten skjermkort driver nå, Noen Som vet Hva dette kan vær?

 

Kjører windows vista ultimate 64 bit med sp1

Lenke til kommentar

Høres ut som du har byttet til en skjermoppløsning som skjermen ikke støtter ja. Hvis dette er problemet, så er det bare å bruke en annen skjerm og stille den tilbake. Jeg har hatt samme problem etter at jeg koblet PC'en til TV'en. Måtte som sakt sette ned oppløsningen til normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...