Gå til innhold

Bildetråd for Akam Foto-treff Oslo 27.07


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe å nøle etter Cupcake. Det er bare å hoppe uti slik jeg gjorde denne gangen. De var hyggelige mennesker alle som en.

 

Det eneste måtte være at samtlige ser ut til å ha pådratt seg en liten hjerneskade etter gjentatte rystelser fra speil og lukker, som via kamerahuset har forplantet seg til kraniet. Også kjent som EBS (Exposed Brain Syndrome). Nok et argument for mer utstrakt bruk av speillås, fjernutløser og LiveView.

Lenke til kommentar
Det nede på Akershuskaia, Dewil, er det rett ut i fra lensbabyen, eller er det manipulert på noen måte? Hvis ikke, kan man slippe mye PhotoShopping med den der.

 

Det på akershus kaia er ikke tatt med lensbaby. Men effekten å få til bildet i PS er gjort på litt over 10 sekunder :p du kan vå lignende bilder med lesbaby men du vil få et punkt som er i fokus, ikke en rett strek...

 

ble et flott gruppebilde. Er noe photoshop invovlert i dette bildet Storm?

 

Det er en "Preset" i Lightroom, skal sjekk hvilken når jeg kommer på jobben i morgen.

 

Fett... den var veldig stilig hvertfall

Lenke til kommentar
Det er ikke noe å nøle etter Cupcake. Det er bare å hoppe uti slik jeg gjorde denne gangen. De var hyggelige mennesker alle som en.

 

Det eneste måtte være at samtlige ser ut til å ha pådratt seg en liten hjerneskade etter gjentatte rystelser fra speil og lukker, som via kamerahuset har forplantet seg til kraniet. Også kjent som EBS (Exposed Brain Syndrome). Nok et argument for mer utstrakt bruk av speillås, fjernutløser og LiveView.

 

Major headache her liksom, men det er D80 som har mye av skylden da speilet er så tungt.

 

skjedde med deg på gruppebildet da k.n.b? helt ute på flanken? ser nesten litt forlatt ut, håper ikke alt det digitale maskineriet skremte analogen.

Lenke til kommentar
skjedde med deg på gruppebildet da k.n.b? helt ute på flanken? ser nesten litt forlatt ut, håper ikke alt det digitale maskineriet skremte analogen.

I was outflanked.

 

Det på akershus kaia er ikke tatt med lensbaby. Men effekten å få til bildet i PS er gjort på litt over 10 sekunder tongue.gif du kan vå lignende bilder med lesbaby men du vil få et punkt som er i fokus, ikke en rett strek...

Det høres riktig ut ja (at kun et punkt er i fokus). Er rett og slett tilt/shift fake a la noe vi har sett før på Akam altså. Du fikk i hvertfall den rette "leketøys"-stemningen her.

Lenke til kommentar
Det er ikke noe å nøle etter Cupcake. Det er bare å hoppe uti slik jeg gjorde denne gangen. De var hyggelige mennesker alle som en.

 

Det eneste måtte være at samtlige ser ut til å ha pådratt seg en liten hjerneskade etter gjentatte rystelser fra speil og lukker, som via kamerahuset har forplantet seg til kraniet. Også kjent som EBS (Exposed Brain Syndrome). Nok et argument for mer utstrakt bruk av speillås, fjernutløser og LiveView.

 

Høres bra ut :) Får se om jeg kan på noen av treffene fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...