Gå til innhold

De 10 Utevettregler


Anbefalte innlegg

Dere som frykter at muslimer...

Er "De 10 Utevettregler" noe dere anser som nødvendig for å være trygg i det Norske samfunn?

 

 

1. Gå ikke ut på fest uten tilstrekkelig kamptrening.

 

2. Meld alltid fra hvor du går.

 

3. Vis respekt for gjenger og gjengvarslingene.

 

4. Lytt til erfarne kampfolk.

5. Vær rustet mot overfall selv på korte turer. Ta alltid med skytevåpen (forutsatt at du har bæretillatelse), kniv (lovlig type, selvsagt) og det utstyr moderne gjengkamp krever.

 

6. Husk mobiltelefon og gassboks (lovlig, selvsagt).

 

7. Gå aldri på fest alene. Aldri.

 

8. Vend i tide, det er ingen skam å snu når du er utenfor ditt eget samfunns område.

 

9. Spar på kreftene og tilkall øyeblikkelig forsterkninger fra egen gjeng.

 

10. Er du ikke medlem av et eget etnisk samfunn så bli det med en gang.

 

EDIT:

Ja...siden de fleste tar dette som humor kan jeg like gjerne dra sekken ut av rompa på katta. For de som allerede ikke har skjønt hva dette er, så er dette Vigrids 10 utevett regler og dette er faktisk seriøst ment :roll:

http://www.vigrid.net/forungdom_10utevett.htm

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet om folk som gjerne knuser kneskålene på andre for en slump penger og hvis det er nødvendig så får jeg nok også med meg folk gratis, men jeg trenger ikke dette selv. Er overbevist om at jeg kan snakke meg ut av alle situasjoner.

 

The pen is mightier then the sword.

Lenke til kommentar
Jeg vet om folk som gjerne knuser kneskålene på andre for en slump penger og hvis det er nødvendig så får jeg nok også med meg folk gratis, men jeg trenger ikke dette selv. Er overbevist om at jeg kan snakke meg ut av alle situasjoner.

 

The pen is mightier then the sword.

Du vet om folk, er dette din omgangskrets?

Praktiserer du en eller flere av "De 10 Utevettregler" fordi du frykter muslimer, eller svarte du gennerelt?

Lenke til kommentar
Dere som frykter at muslimer...

Er "De 10 Utevettregler" noe dere anser som nødvendig for å være trygg i det Norske samfunn?

 

 

1. Gå ikke ut på fest uten tilstrekkelig kamptrening.

Jeg gjør ikke det :)

2. Meld alltid fra hvor du går.

I do.

3. Vis respekt for gjenger og gjengvarslingene.

Gjør det

4. Lytt til erfarne kampfolk.

Trener hver dag...

5. Vær rustet mot overfall selv på korte turer. Ta alltid med skytevåpen (forutsatt at du har bæretillatelse), kniv (lovlig type, selvsagt) og det utstyr moderne gjengkamp krever.

Har alltid en kjekk letherman med meg.... Og er, i mot settning til andre "kniv kjempere" jeg har møtt (som har lært knivkamp på fjernsyn), i stand til å bruke den effektivt...

6. Husk mobiltelefon og gassboks (lovlig, selvsagt).

Har mobil men trenger ikke gass...

7. Gå aldri på fest alene. Aldri.

Tar meg HA på fest jeg :)

8. Vend i tide, det er ingen skam å snu når du er utenfor ditt eget samfunns område.

? Er aldri utenfor jeg....

9. Spar på kreftene og tilkall øyeblikkelig forsterkninger fra egen gjeng.

Har alltid med meg mine to kompiser... Smith & Wesson.. :)

10. Er du ikke medlem av et eget etnisk samfunn så bli det med en gang.

Jeg er norsk og det holder

 

Velger å ta dette med humor... :)

 

 

Når det er sagt trener jeg Wing Chun kung fu (har gjort det i en del år nå...) og KAN bruke en kniv..... Jeg har ved flere anledninger stått face to face med folk med kniv, båre narkiser og andre, men felles for dem alle er at de ikke hadde peil (de tror det gjøres som på film, noe som var bra for meg!) på hvordan de skulle bruke den kniven og det har de fått svi for! Selv har jeg aldri gått på noen med kniv, men vet hvordan jeg gjør det. Eller kanskje det er akkurat derfor jeg ikke gjør det!

 

Men å trene kampsport er ikke dumt, bare styr klar av den vanlige karaten og teakwoondo, da dette i de fleste tilfeller er sport og ikke selvforsvar. Med hederlige unntak så klart... Skal du trene selvforsvar er de som faktisk trener selvforsvar et greit sted å begynne. Ikke for å disse noen, men mange som trener karate og teakwoondo TROR de trener selvforsvar også og det tror de helt til de kommer opp i en skarp situasjon... Enten fryser de helt i skrekk og adrinalinsjokk eller så tror de at de kan vinne med en masse fine mambo jambo spark og bevegelser... Har sett dette live et par ganger der folk med såkalt svart belte i karate eller teakwoondo har gått skikkelig på tryne og fått juling.... så skal du trene selvforsvar så er wing chun kung fu, krav maga eller andre stiler som er rettet MOT selvforsvar det du skal trene..

 

:)

 

Just some advices....

Lenke til kommentar
Jeg vet om folk som gjerne knuser kneskålene på andre for en slump penger og hvis det er nødvendig så får jeg nok også med meg folk gratis, men jeg trenger ikke dette selv. Er overbevist om at jeg kan snakke meg ut av alle situasjoner.

 

The pen is mightier then the sword.

 

*The mouth is mightier then the sword*

Lenke til kommentar
"pen is mightier than the sword". Kvar kom automatvåpen inn i biletet?

 

Pen = ikke våpen = fredlig vei

Sword = våpen = voldelig vei

 

Eu er et godt eksempel på at pennen er sterkere enn sverdets. Først prøve keiser willhelm å ta europa (1. verdens krig) Deretter prøvde hitler (2.verdens krig) før den tyske forbunds ministeren klarte det med hjelp av EU (Neida neida neida, VET at dette ikke er helt sant, men en dag.... ) :)

 

 

Skjønner du ikke ordtaket eller vil du ikke skjønne det? Er en forskjell der skønner du...

Lenke til kommentar

Ja...siden de fleste tar dette som humor kan jeg like gjerne dra sekken ut av rompa på katta.

For de som allerede ikke har skjønt hva dette er, så er dette Vigrids 10 utevett regler og dette er faktisk seriøst ment :roll:

http://www.vigrid.net/forungdom_10utevett.htm

 

Så jeg spør igjen:

Er det noen av dere som ser på dette som nødvendig for å beskytte seg mot fremmedkulturelle gjenger?

Isbit?

Endret av analkløe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...