Gå til innhold

Blogg: Gratiseventyr med mye humor (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter fast i heisrommet. jeg har akuratt kommet dit når jeg nettopp har blitt kiddnappet av romvesnene. What to do

Se spoiler da :D

Skrevet

Jeg sitter fast i heisrommet. jeg har akuratt kommet dit når jeg nettopp har blitt kiddnappet av romvesnene. What to do

stein møter noe som ikke funker ;) da på samme måte som motorsykkel møter trailer

Skrevet

stein møter noe som ikke funker ;) da på samme måte som motorsykkel møter trailer

Whaat?

Gjest Slettet-yzDjfSSl
Skrevet

Bruk steinen på heispanelet ;)

Skrevet
Kan også sies at dette spillet fungerer utmerket med wine 1.1.2 i linux. Skal ikke si for sikkert at det funker med eldre versjoner, men verdt et forsøk :)

Haha.. Eg skulle akkurat til å spørje om dette funket i Wine. Takk! :D

Skrevet

Da var spillet fullført og jeg må si det holdt en god kvalitet gjennom hele historien. Nå har jeg begynt på Day of the Tentacle igjen^^

Skrevet

selv sitter jeg fast i amerika-england. Har fått tak i nøkkelen bak baren, men vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal sikkert ta hatten, men hvordan får jeg tak i denne?

Skrevet
selv sitter jeg fast i amerika-england. Har fått tak i nøkkelen bak baren, men vet ikke hva jeg skal gjøre nå. Skal sikkert ta hatten, men hvordan får jeg tak i denne?

tredje døra på do ;)

Skrevet

tredje døra på do ;)

Joda, men får ikke gjort stort med øltønnene der...

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...