Gå til innhold

Puling på spill,hvorfor tabu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er puling på spill så jævla fy fy? På film så er det jo nesten helt ok blitt, men på film så ser man det aldri. Unntatt en skjult scene på gta osv. Ikke at jeg har behov for noe pulespill akkurat, men hadde ikke gjort noe med spill med puling i cutscenes. Tenk deg gutta i Gears of war ta seg en liten velfortjent pulepause med en vakker blondinne :!:

Synes vel det egentlig er mest rart, at det er helt ok å drepe folk med motorsag, mens litt uskyldig knulling ikke er greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror tabuet kan summeres opp i to ord: Amerikansk dobbeltmoral. De har alltid ment at det er bedre med masaker, en blotting av en pupp. Personlig syns jeg det er sykt.

Skrevet (endret)
Spill Fahrenheit på Xbox, så får du dekket behovet ditt....

er ikke det at jeg er ute etter pulespill, men er mer nysgjerrig på hvorfor det ikke er mer av det. hadde ikke hatt noe i mot det, selv om jeg ikke gidder å kjøpe spill for å se animerte mennesker pule. hehe.

Angående usa, så ligger det vel noe i det. Men det burde vært mulig å slenge inn et par scener i europa og asiaversjonene.. Det er jo et billig triks for å få medieoppmerksomhet, og derav selge flere spill, så litt rart at det ikke er mer av det. finnes jo andre markeder enn usa

Endret av husgutt
Skrevet

smule rart det der egentlig.

det ble jo ja, ikke så mye men det kom jo noen artikler om hu blå dama i mass effect som du hadde sex med eller hva det nå var.

ikke at det ble vist noe som helst.

i spill blir det stor stå hei menst i film er det nesten forventet.

kan da umulig vær så skadlig for en "yngre" å see en pixel pupp eller to.

Skrevet

Amerikanerne syns det er bedre å la småungene sine se på massakre og slakting, enn å ha kjærlig samleie.

That's the truth. Se på hva slags kaos som oppstår i media straks en pupp kommer på skjermen.

Men det begynner å bli vanligere. Mass Effect har både pulings med to damer, dame/mann og aliens.

Så det så ;)

Skrevet (endret)

Spill blir fortsatt sett på som "barne-hobby", du husker den gamle vitsen:

Ole kom løpende hjem fra skolen.

"-Mamma, mamma, idag lærte vi å telle til ti!"

"-Næmmen, få høre!" sa mora med et smil.

"-En, to, tre, fire, fem, syv, åtte, ni, ti!"

"-Flink du er, men du glemte seks!" sa mora.

"-Sex er ikke noe for barn, mamma!"

Så derfor er sex i spill tabu. Mens vold og aliens, er helt greit..

Endret av Dunedain
Skrevet (endret)

kan tenke meg til at det har noe med de amerikanske kristne mødrene.

Sex før ekteskap = fy fy

Man vil jo ikke at ungene skal få et urealistisk syn på skjønnhet og kroppslig fiksering?! VIL MAN VELL!? HUH!?

så langt ser det ut som at de FEILER ganske hardt.

Endret av TronDoZY
Skrevet

Det går nok lengre tilbake en Amerika. Sex før ekteskapet er fy-fy i kristendommen, men å slakte tusenvis av uskyldige folk er helt greit så lenge de har enn annen religion. Bare se på korstogene, heksebrenningene, kristningen av europa og så videre. ;)

Men det er litt rart ingen har nevn Leisure Suit Larry ennå? Kort sagt kunne man dø om man hadde sex med en hore uten å bruke kondom... :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...