Gå til innhold

Hvilken CD eller kasset angrer du mest at du har kjøpt gjennom tidene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I løpet av de 15 årene jeg har kjøpt plater så han nok smaken utviklet seg noe.

Endel Pink Floyd, R.E.M og andre barnesykdommer er heldigvis donert bort til mindre begavede mennesker.

 

Tror jeg kan stå inne for det meste som står i hyllene nå, likevel er det en solid andel som aldri vil komme i spilleren igjen, ikke fordi det er dårlig, men pga andre skiver som er mer interesant å bruke tid på.

Lenke til kommentar
I løpet av de 15 årene jeg har kjøpt plater så han nok smaken utviklet seg noe.

Endel Pink Floyd, R.E.M og andre barnesykdommer er heldigvis donert bort til mindre begavede mennesker.

 

Den uttalelsen var i hvert fall ikke skrevet av et begavet menneske....

Alt er relativt, men tatt for gitt at du synes nevnte band er noe av det ypperste som eksisterer, vil jo din egen uttalelse slå tilbake på deg selv.

Lenke til kommentar
I løpet av de 15 årene jeg har kjøpt plater så han nok smaken utviklet seg noe.

Endel Pink Floyd, R.E.M og andre barnesykdommer er heldigvis donert bort til mindre begavede mennesker.

 

Den uttalelsen var i hvert fall ikke skrevet av et begavet menneske....

Alt er relativt, men tatt for gitt at du synes nevnte band er noe av det ypperste som eksisterer, vil jo din egen uttalelse slå tilbake på deg selv.

Får jeg spørre hva du mener er kvalitetsmusikk?

 

Jeg, for min del har pakket ned i en eske allt jeg kjøpte som liten. Alt fra Absolute Music til Craig David til Limp Bizkit osv. For ikke å snakke om hele diskografien til Blink 182. Det kommer aldri i hylla igjen, men gøy å ha av nostalgiske grunner. Det dårligste kjøpet jeg har gjort er vel muligens Scissor Sisters - Ta-Dah... Møkkaskive...

Lenke til kommentar
Alt er relativt, men tatt for gitt at du synes nevnte band er noe av det ypperste som eksisterer, vil jo din egen uttalelse slå tilbake på deg selv.

 

Nok en ubegavet uttalelse. Det er ikke snakk om "det ypperste" som eksisterer. Poenget er vel heller at folk som ikke liker det samme som deg må være mindre begavet? Og hva er det du liker som gjør deg til en så begavet person da? Og hvilke kriterier legger du til grunn for å vurdere kvaliteten på akkurat den musikken du liker? Kom med et svar på dette, så skal jeg gjerne ta en faglig diskusjon om dette emnet. Men den diskusjonen må være saklig, og ikke bygges på fjortismeninger sånn som "det jeg liker er best, og det du liker er bare søppel"...

Lenke til kommentar
Jeg angrer vel mest på at jeg kjøpte Dr. Bombay - Rice & Curry :p

 

Den har jeg og kjøpt. Eller pappa kjøpte den til meg. Eller mamma. Eller broren min. Husker ikke, det er så lenge siden. Men akkuratt det kan jeg ikke si jeg angrer på det, den (og CD-en fra den første pokemonfilmen!) har hjulpet meg gjennom mange bilturer som barn.

 

Den eneste cd-en jeg derimot kan si jeg virkelig angrer på ha kjøp er en eller annen CD av Ravi og DJ Løv, kan ikke komme på hva den heter. For noe drit. Jeg likte den aldri, ikke da en gang. For noe drit. Hørte den to ganger, eller noe. Nå for tiden kjøper jeg nesten ikke CD-er lenger (og aldri noe jeg ikke har hørt på forhånd!).

Lenke til kommentar
Jeg, for min del har pakket ned i en eske allt jeg kjøpte som liten. Alt fra Absolute Music til Craig David til Limp Bizkit osv. For ikke å snakke om hele diskografien til Blink 182. Det kommer aldri i hylla igjen, men gøy å ha av nostalgiske grunner. Det dårligste kjøpet jeg har gjort er vel muligens Scissor Sisters - Ta-Dah... Møkkaskive...

 

du burde gi blink-182 skivene til meg. skitfet musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...