Gå til innhold

Test: Sony Ericsson W760i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+12987341234
Jeg kjøpte denne telefonen for vel en uke siden. Det jeg reagerer på er batterilevetiden. Med middelmådig bruk (sms + noen samtaler) varer batteriet i 2 dager. Da bruker jeg altså ikke telefonen til hverken musikk, gps eller andre ting som burde kreve betydelig av batteriet. Gps'en har jeg deaktivert, og det samme med bluetooth og 3G-nett. I testen står det at batterilevetiden absolutt holder mål, noe jeg er helt uenig med. Hvordan er det med andres erfaringer med dette?

 

Jeg har hatt denne telefonen i snart 3 uker.

Enig med deg i dårlig batterikapasitet. Har testet GPS'en noen ganger og da tømmes batteriet på kort tid.

 

Jeg opplever også et annet problem. Lyden klippes noen sekunder midt i samtaler med andre. Det blir helt stille mens den er borte. Den jeg snakker med opplever ikke å miste forbindelsen, mens det på min side er "stille som i graven".

Har testet med og uten ørepropper uten at det gjør noen forskjell. Etter noen minutters samtale starter den å klippe noen sekunder her og noen sekunder der. Mister ikke forbindelsen, kun lyd.

Har testet SIM-kortet mitt i andre telefoner uten å få til samme feil.

Noen andre som opplever dette eller som har en forklaring/forslag til løsning?

 

MVH Gaute

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ser ikke at det er noen vesentlig forskjell mellom SE sin plugg, og Nokia sin 2,5 plugg. Man må ha overgang til begge for å benytte et hodesett med «normal» 3,5 plugg.

 

Er ikke enig i at det er dumt at det følger med gammeldagse propper. Jeg foretrekker dem foran de som skal inn i øret.

 

Tastene er kanskje behagelige, men de er for flate. Det burde vært annerledes.

 

Jeg har nesten ikke tastaturlys på tast 9 og #. Noen andre som har samme problemet.

 

Har også problemer med at den jeg snakker med ikke alltid hører hva jeg sier. Jeg detter ut i perioder. Noen andre med samme problemet?

 

Ørjan...

Lenke til kommentar

Kjøpte denne telefonen i starten av juli,

men for noen dager siden røk skjermen (ser ut som den er sprekt eller noe),

hvordan dette skjedde er eg usikker på siden den bare låg i lommen.

Har hatt endel telefoner uten at eg noengang har "klart" lignende, må enten være noe galt med telefonen eller så er den veldig skjør.

Er ødelagt skjerm noe som det svarer seg og reparere eller er den boss?

 

Noen med samme problemet eller har eg vert veldig uheldig?

Lenke til kommentar
Ser ikke at det er noen vesentlig forskjell mellom SE sin plugg, og Nokia sin 2,5 plugg. Man må ha overgang til begge for å benytte et hodesett med «normal» 3,5 plugg.

 

Er ikke enig i at det er dumt at det følger med gammeldagse propper. Jeg foretrekker dem foran de som skal inn i øret.

 

Tastene er kanskje behagelige, men de er for flate. Det burde vært annerledes.

 

Jeg har nesten ikke tastaturlys på tast 9 og #. Noen andre som har samme problemet.

 

Har også problemer med at den jeg snakker med ikke alltid hører hva jeg sier. Jeg detter ut i perioder. Noen andre med samme problemet?

 

Ørjan...

 

 

Her er også tastaturlyset svakt på tast 9 og #.

 

Vedr. samtaleproblemene har jeg enda ikke erfart, nå skal det sies at det første jeg gjorde var å oppdatere software på telefonen, vet ikke om dette er gjort hos deg og at tidligere sw`er har hatt problemer med dette

Lenke til kommentar

Jeg oppdaterte også programvaren med det samme, men det var ingen nyere.

 

Knust skjerm er nok et resultat av at den har ligget i lommen. Jeg har heller ikke opplevd det på noen av mine mobiler, selv ikke W890i. Uansett tror jeg det skal godt gjøres at du klarer å få dette på garanti/reklamasjon.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

jeg har denne mobilen, og har hatt den i ett og halvt år nå. ingen problemer før det, men nå er den ødelagt ! av og til, virker ingen knapper i det hele tatt. Og tilbake knappen virker ALDRI og når den gjikk tom for batteri for noen dager siden, går den aldri på igjen

 

det er vel ingen som har noen tips til hvordan den skal funke igjen ? ( har ikke garanti, visst jeg skal ha ny mobil blir det htc desire)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...