Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan trade dem etter en vis tids periode har gått, sånn som santa hat var holiday item i 2002, og er verdt millioner idag, så da får jeg vel bare vente =)

 

De tidligste holiday itemene i spillet kan trades, fordi de ble sluppet ut før Jagex innså at slike items kom til å bli verdt millioner i fremtiden og kom til å kontrollere økonomien. Da de innså det gjorde de alle fremtidige holiday items untradeable. Derfor kan noen holiday items trades.

Lenke til kommentar
Man kan trade dem etter en vis tids periode har gått, sånn som santa hat var holiday item i 2002, og er verdt millioner idag, så da får jeg vel bare vente =)

 

Aah, santa hats! husker det spawna mange ved den minen i Al Kharid, jeg plukka opp 8 stykker eller noe, endte med at jeg solgte alle til vendor for jeg fikk 64 gp each! :o

Lenke til kommentar

Sry, men når internetten klikka i slutten av sommerferien fikk jeg ikke til og spille RS, :( er også blitt litt lei av det.

MEN, jeg kommer forhåpentligvis tilbake en gang..så bare vent på meg! hehe

 

og du med 80con.. hadde ikke teknt å noe sted nei, trur'u je kan reserver det til en gang om lenge...?

Lenke til kommentar
Sry, men når internetten klikka i slutten av sommerferien fikk jeg ikke til og spille RS, :( er også blitt litt lei av det.

MEN, jeg kommer forhåpentligvis tilbake en gang..så bare vent på meg! hehe

 

og du med 80con.. hadde ikke teknt å noe sted nei, trur'u je kan reserver det til en gang om lenge...?

sikkert, jeg er 83 con nu men jeg holder på og trene ivertfall til 85

Lenke til kommentar

Hei, lurer på en ting angående hacking av accs. Jeg skal ikke gjøre det, men en jeg kjenner blir hacket hele tiden.

 

Første gang etter 1 uke etter at jeg fikk være med på hans acc

Nå fikk jeg bli med igjen, og så ble den mystisk hacket over natten, ognå fikk han den plutselig tilbake og alt var forandret.

 

Er det mulig, eller er det han som tøyser noe ekstremt? Eventuelt vente til jeg gjør den bra, så blir den "hacked" (av han) og når han får den tilbake er alt vekk...

 

SÅ spørsmålet er om noen vet om han kan bli hacket så ofte, eller om han bare kødder noe ekstremt?

 

Han har ikke virus e.l.

 

takker :)

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...