Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har broren min begynt å spille, og jeg ga han min account fra tre år tilbake slik at han slapp å ta seg igjennom alt det gørrkjedelige i begynnelsen. Solgte alt av rustning, våpen og annet stasj før jeg sluttet, slik at det skulle bli lettere å gi faen i hele greia. Nå vil han selvfølgelig ha rustning igjen, og jeg tenkte jeg skulle hjelpe han med det, men jeg kan visstnok ikke trade for mer enn 10k. Hvorfor ikke? Skulle selge 220 yew logs, men det overskred visst trade-limiten.

 

Frustrerende.

Lenke til kommentar

Alle som ønsker er velkommne til mitt 99 Fletching party. Jeg mangler atm 670k xp til 99, men det skal jeg klare og skaffe i god tid før partyet. Brukernavnet mitt er Joalim.

 

Mer Info:

Dato: Søndag 13.09.09

Klokkeslett: 20:00

World: 68

Sted: Utenfor huset til Donald1101 i Yanille.

Hva skjer: Det første som skjer er at alle går inn i huset til Donald1101, der kan vi loke rundt til alle har møtt opp. Så til det store øyeblikket, da stuer vi oss inn i Throne rommet, og så stringer jeg den siste bowen mens dere spammer ned skjermen. Etter det bruker vi Camelot teleporten til Donald, og løper ned til Fletching fyren i Catherby. Emote!

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar
Alle som ønsker er velkommne til mitt 99 Fletching party. Jeg mangler atm 670k xp til 99, men det skal jeg klare og skaffe i god tid før partyet. Brukernavnet mitt er Joalim.

 

Mer Info:

Dato: Søndag 13.09.09

Klokkeslett: 20:00

World: 68

Sted: Utenfor huset til Donald1101 i Yanille.

Hva skjer: Det første som skjer er at alle går inn i huset til Donald1101, der kan vi loke rundt til alle har møtt opp. Så til det store øyeblikket, da stuer vi oss inn i Throne rommet, og så stringer jeg den siste bowen mens dere spammer ned skjermen. Etter det bruker vi Camelot teleporten til Donald, og løper ned til Fletching fyren i Catherby. Emote!

 

Klokken er over 20:00 nå så gratulerer med 99 fletching!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...