Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

hmm...skulla gått an og skrudd på auto clicker'n sånn at den tar mellom 2sec-5sec eller noe sånt...

 

Det er mulig, massevis av programmer som ordner dette.

 

Hvis noen auto alcher nøyaktig hvert 3. sekund, fortjener de å bli bannet, maken til darwinisme.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm...skulla gått an og skrudd på auto clicker'n sånn at den tar mellom 2sec-5sec eller noe sånt...

 

Det er mulig, massevis av programmer som ordner dette.

 

Hvis noen auto alcher nøyaktig hvert 3. sekund, fortjener de å bli bannet, maken til darwinisme.. :p

 

haha, skal prøve å finne en sånn autoclicker :p da kan jagex bare prøve å banne meg :O

Lenke til kommentar
hmm...skulla gått an og skrudd på auto clicker'n sånn at den tar mellom 2sec-5sec eller noe sånt...

Finnes autoklikkere man kan sette delay på noen millisekunder, for eksempel random mellom 2-4 sekunder :) Hadde på den gamle pcen, men brukte den aldri på runescape, var redd for å bli banned ;) Spiller fortsatt på aller første account jeg lagde :)

 

EDIT: Så nå at det var en side til :p

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Liten ting jeg ikke skjønner med magic xp her.

 

La oss si jeg bruker Fire Strike, som har en base xp på 12.

Visst jeg hitter 5, skal jeg ikke da få 12 x 5 = 60 xp?

Jeg får bare 12 xp om jeg hitter 1 eller 5. :dontgetit:

 

NB! Skyter på dukkene i Lumbridge.

NB! Bruker ikke sammen med defence osv.

Lenke til kommentar

Du ganger ikke med 5... Du får like mye xp per hit som du får når du bruker melee. For hver HP du tar av f.eks en rat. Så får du 4 mer xp.

 

Dukkene i Lumbridge har ingen Hp lvl. Så du får ikke noe bonus når du hitter på de..

Endret av Daggis0
Lenke til kommentar
hva mercher du?

 

Har variert med hvor mye penger jeg har hatt tilgjengelig. Jo mer du har, jo dyrere ting mercher du.

 

Har du minst 5M kan diverse super potions være aktuelt, samt diverse mat og råvarer.

 

Passerer du 20M kan diverse våpen og armor være aktuelt, f.eks. barrows-stuff (Dharok, Guthans, osv)

 

Har egentlig bare 2 regler jeg:

1. Følge med på updates som kan forandre prisen på ting

2. Kjøpe når en vare raser i pris, og man spår bunnen, og selge når den stiger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...