Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Fjerne Packard Bell registrering på laptop.


Anbefalte innlegg

Samboer har nettopp kjøpt seg ny laptop på elkjøp og på den så kommer det ofte opp en melding om at den har registrert seg hos Packard Bell, med påfølgende kræsj! Den henger seg totalt ofte med resultat som at man må fjerne strømledning og batteri for å få den igang igjen på rimmelig tid. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne det programmet som holder på slik ser ikke noe spesiellt på lista over programmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samboer har nettopp kjøpt seg ny laptop på elkjøp og på den så kommer det ofte opp en melding om at den har registrert seg hos Packard Bell, med påfølgende kræsj! Den henger seg totalt ofte med resultat som at man må fjerne strømledning og batteri for å få den igang igjen på rimmelig tid. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fjerne det programmet som holder på slik ser ikke noe spesiellt på lista over programmer.

 

Anbefaler en full format, for så å bruke lisensnøkkelen som følger med maskinen, sånn at man får innstalert et rent os. Finn først alle drivere på hjemmesiden, slik at man har de klar etter formatering. Det blir som dag og natt å ha et rent os kontra et fullt av dritt!

Lenke til kommentar
Hadde egentlig vært greit å kunne slippe det i og med at hun har allerede fyllt den med en del GB bilder og div..

 

ok, det registreringdritten som kommer fra hp og compaq, ligger i en compaq folder på c disken. Finn mappen som heter registration og slett den, voila problem løst, men jeg holder fortsatt fast ved formatering, siden det er andre ting som gjør pcen tregere!

Lenke til kommentar
ok, det registreringdritten som kommer fra hp og compaq, ligger i en compaq folder på c disken. Finn mappen som heter registration og slett den, voila problem løst, men jeg holder fortsatt fast ved formatering, siden det er andre ting som gjør pcen tregere!

 

HP og Compaq? Det er en Packard Bell-maskin det er snakk om her.

Lenke til kommentar
ok, det registreringdritten som kommer fra hp og compaq, ligger i en compaq folder på c disken. Finn mappen som heter registration og slett den, voila problem løst, men jeg holder fortsatt fast ved formatering, siden det er andre ting som gjør pcen tregere!

 

HP og Compaq? Det er en Packard Bell-maskin det er snakk om her.

 

oops sry var litt rask på avtrekkern der:) Men vil tro at Packard har samme greia. Acer, hp og compaq har ihvertfall en mappe kalt registration! Da får man opp et html skjema, hvor man skal skrive opplysninger etc.

Endret av Slalamoses
Lenke til kommentar

Fant noen filer inne på programmer som så ut til å ha noe med det å gjøre. Fjernet programmet som hadde med de å gjøre ser ut til at det hjalp. HDReg het programmet og filene og de lå bare inne på programmer og ikke inne på Packard Bell. I tlfelle noen andre skulle ha samme problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...