Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg vil gjerne vite hvor ofte dere brukere spiser godteri. :p

 

Det er ingen skam å innrømme her at du spiser godteri hver dag. Du er ikke den eneste.

 

Det er heller ingen skam å si at du ikke liker godteri.

 

Så hva venter du på? Del gjerne dine godterivaner her. Hva slags søtsaker spiser du, og når på dagen koser du deg litt ekstra?

Endret av Mademoiselle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ca. hver dag til annenhver dag. I tillegg til Pepsi Max hver dag. Må ha det, jeg fungerer ikke uten det. Da får jeg innbilte spasmer osv. Og chips ganske ofte er et must.

 

Høyde: 161

Vekt: 47 med klær.

Alder: 13

Trening: Fram og tilbake fra kjøleskapet bærende på et glass som veier ca. 1hg.

 

Men jeg spiser sunn mat i tillegg så det går vel opp i opp :w00t:

Endret av Latterkongen
Lenke til kommentar

Men hvordan kan dere være sikre på at dere har høy forbrenning? Trener dere noe ved siden av når dere spiser godteri, eller kan dere spise så mye dere vil hver dag i mange måneder uten å se noen som helst forandring? Hmm, da må jeg også ha høy forbrenning, for her ser man ikke tegn til at jeg har tømt lageret med danskebåt-sjokolade, huh. :p

Lenke til kommentar

Litt for ofte her og. Da tenker jeg også på alt annet som ikke er spesielt godt for kroppen som brus, chips, is osv. Hurra for høy forbrenning, ja. Hadde jeg ikke hatt det, ville jeg vært en rullende ball nå. Har ikke gjort noen form for trening etter jeg sluttet på kickboxing i desember, og har såvidt noe å ta tak i rundt midja. Kan ikke se noen stor forkskjell, bortsett fra at musklene har forsvunnet.

 

Veier 76 kilo med en høyde på 1.88.

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar

Hehe samma her, har også høy forbrenning og merker ikke forskjell enten jeg propper i meg sjokolade eller ei. Prøver å holde inntaket litt i sjakk, mest pga tennene, har ikke akkurat lyst på gebiss før jeg blir 30. Prøver som regel å holde meg litt til helgene, og har holdt meg hard så langt, rører ikke noe snop eller brus på ukedagene. Funker greit nok for meg, man skal unne seg litt av og til. :)

Endret av Brian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...