Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min bror har begynt å snuse.


Anbefalte innlegg

ja, nå har han vist begynnt med det tullet å.. han har drevet med dette i 1 år sier han.. Lurer på åssen mamma og pappa vil reagere hvis de får vite dette.

har prøvd å snakke med han om at han ikke burde drive med sånn dritt men har ikke fått noe svar.

Hadde aldri trudd at han skulle begynne med sånt dritt..

han er 15 år gammel..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

So? Det er hans liv, la han gjøre det da vel, du er vel ingen helgen du heller?

 

"Let ikke etter flisen i din brors øye, når du ikke kan se bjelken i din egen" elns...

Lenke til kommentar
So? Det er hans liv, la han gjøre det da vel, du er vel ingen helgen du heller?

 

"Let ikke etter flisen i din brors øye, når du ikke kan se bjelken i din egen" elns...

 

Hvis du tenker sånn så viser du utrolig godt at du driter i andre.

Du skjønner kanskje ikke at han er redd for broren sin?

 

Idiot ass..

Lenke til kommentar

Snus kan være helseskadelig, og det vet han sikkert selv også. Men ikke minst er det dyrt i lengden! I og med at han er 15 har han kanskje ikke så altfor mye penger? Og disse burde han iallefall bruke på noe bedre enn snus. Du kan jo true med og si det til foreldrene dine. Men det gjør det kanskje bare verre?

 

Du kan jo spørre hvorfor han begynte. Kanskje han bare gjør det fordi kompisene gjør det?

Lenke til kommentar

Er uansett ikke mye du kan gjøre med det. Om en 15 åring først har bestemt seg for og snuse, og atpåtil har holdt på i 1 år, så skal det vel en del til for at han skal slutte.

 

Alle vet at det funker særdeles dårlig og snakke om helsefarer ved bruk av snus til en 15 åring.

Lenke til kommentar

det er jo sant det.. er ikke mye jeg kan gjøre med det.. Og det med penger er nok ikke no prob for han.. hehe.. Får jo penger døtta opp i ræva så det trur jeg ikke han bryr seg en dritt om..

Men det er jo helseskadelig. jeg har seffølgelig prøvd snus når jeg var i den alderen jeg å.. men jeg likte det ikke.. Har trua han litt me å si at jeg skal fortelle foreldrene dette men det kan du tru hjelper.. hehe.. men men.. Får vell bare satse på at han slutter med det tullet.. hehe

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
So? Det er hans liv, la han gjøre det da vel, du er vel ingen helgen du heller?

 

"Let ikke etter flisen i din brors øye, når du ikke kan se bjelken i din egen" elns...

 

Hvis du tenker sånn så viser du utrolig godt at du driter i andre.

Du skjønner kanskje ikke at han er redd for broren sin?

 

Idiot ass..

 

 

Tsss.. taper :)

 

Hvis han vil snuse,og har gjort i ett år allerede så er det ikke mye å gjøre med det, la han da for guds skyld få snusen sin hvis han bruker så my penger på den.

 

Ikke overreager så jævlig, du kler det ikke ;)

Lenke til kommentar

Ikke vits i å ha en sånn tone her! :)

 

Greit nok at trådstarter ser på det som et problem! Han er tross alt storebror i denne saken, og man vil ikke at lillebrødre skal drite seg ut. Men det er ikke stort du får gjort i denne saken. Broren din er en "selvstendig" person som mest sannsynlig ikke vil høre på det du har å si! Tenk heller at det er godt han ikke driver med annet tull! Som sagt, er ikke stort annet man kan gjøre!

Lenke til kommentar

Alle har et behov for å utagere når der er ung. Personlig så syns jeg ikke du skal legge deg borti om han snuser eller ikke, det er kanskje et dumt valg ja, men det er ditt brors liv og han skal da velge sitt egent liv og ta sine egne valg. Si det heller til han at det kommer til å bli problemer med dine foreldre når de finner ut at han snuser og la det være med det :)

Lenke til kommentar

det er ikke så mye du kan gjøre. men det er ikke så stort problem, det er mange som prøver det når de er ungdom fordi de vil være kule, men de tør ikke å røyke. men det er ikke et stort valg han har valgt, han kommer kanskje til å slutte når han blir eldre.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe galt i å fortelle han hva du synes om at han snuser :) Om han vil høre på deg er opp til han... Du bør uansett ikke sladre på ham.. Jeg er 17år og røyker. Når jeg begynte for et år siden, sladra søstera mi på mamma og pappa. Og nå røyker hu sjøl.

Lenke til kommentar

Si hva du mener om det, han ser nok opp til deg og viss han ikke endrer mening så vil han ikke slutte. Jeg har snusa siden jeg var 14 og gjør det fortsatt.

 

Angrer ikke, men jeg har gjort det på en litt spessiell måte.

 

Har hatt lange perioder uten snus. Og da jeg begynte kostet det ingenting fordi det var en kompiss som hadde en far med en veldig stor kjeller med veldig mye snus :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...