Gå til innhold

Min første mod av mitt Chieftec Matrix kabinett..


Anbefalte innlegg

:lol: Jada krishel, du hakke peiling på hvordan jeg skriver.. og du har ikke noen troyanere på maskinen min... Desverre.. :p har et veldig fint program som jeg bare scanner portene på maskinen min med seh, og gjør dette regelmessig når jeg er på nettet, så trukke det :p:lol: :wink:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo

Jeg har en pc som består av:

P4 3.06 ghz clokka til 3.5 ghz

2 gb ddr 400 mhz

Geforce fx med 256 rd ram

 

Jeg får 38000 poeng på 3dmark

DUi dårlig pc

:lol::lol::lol::lol:

I følge en av de andre postene har du 1.9 Pentium, jobben din er å hate AMD (profil). Så vidt jeg vet har ingen Pcer fått den scoren i 3dmark, og GFFX har da ikke 256 mb ram enda? :roll:

Lenke til kommentar
Hallo

Jeg har en pc som består av:

P4 3.06 ghz clokka til 3.5 ghz

2 gb ddr 400 mhz

Geforce fx med 256 rd ram

 

Jeg får 38000 poeng på 3dmark

DUi dårlig pc

 

:lol::lol::lol::lol:

For det første så går det ikke å få så høy score i 3dmark01se :D (i alle fall ikke enda)

 

Og en annen ting, jeg tror ikke GFFX har RD ram?? er det ikke DDRII (DDR2) som er på de kortene.. ?? :lol::lol::lol::D

Lenke til kommentar
Hallo

Jeg har en pc som består av:

P4 3.06 ghz clokka til 3.5 ghz

2 gb ddr 400 mhz

Geforce fx med 256 rd ram

 

Jeg får 38000 poeng på 3dmark

DUi dårlig pc

 

:lol::lol::lol::lol:

For det første så går det ikke å få så høy score i 3dmark01se :D (i alle fall ikke enda)

 

Og en annen ting, jeg tror ikke GFFX har RD ram?? er det ikke DDRII (DDR2) som er på de kortene.. ?? :lol::lol::lol::D

Nå skal vell ikke du si så mye om hvormye det går ann få mtp du kun har 12k i 01 ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ærlig talt? Casemod????

 

Jeg har i alle fall den oppfatninga at casemod er noe man gjør med kassa si selv. Ikke kjøper ferdig. Det jeg ser på bildene er bare noen ferdigutskjærte griller. Noen vifter, ei glassdør og noen lys. Du har vel sikkert ikke laget brytere til en gang. Eller jo? Dem henger ut bak ja. Det var jaggu litt av en mod..

 

Selv har jeg blå katoder og ei ferdigkjøpt glassdør. Men faen heller. Kaller meg ikke casemodder av den grunnen. Ikke sier jeg at jeg har casemodda kassa mi. Jeg har jo ikke gjort en dritt med den.

Lenke til kommentar

Kansjke neste post i casemodder forumet blir:

 

"HALLAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!1111111

 

Nå har jeg borret et hull i en av de sakene som er uttapå cdrom saken i saken og saken.... Hva synes dere????++++++ Jeg har lakt noen bilder ut.."

 

Og der ligger det vel 50 bilder i fra forskjellige vinkler.. Som vår gode venn rune gjorde. La ut 50 bilder av sidedøra si.. FIN DEN rune! stå på!

Lenke til kommentar

Vel, for det første så er Krishell og Mauertue (antboi) to bondeknøl som lever av å snakke dritt om andre, (spessielt om meg), for det andre, så driver jeg å skjærer ut vindu i høyre sidedøra, har plexi, kjøpt dremmel, og venter på en Nibbling Cutter, skal skjære ut Unreal merket og lage vindu av det på venstre siden av kabbizen, og jeg har LAGET kathodestyring med brytere og lys osv SELV. Bilder? ja, her http://lan.georgsen.net/kathodestyring/ :lol:

 

jeg og en kamerat (Fzp / Europall) :lol: har også mekka på en server som vi har skjært ut vindu i selv, lakert og som vi fortsatt jobber med, mangler noe lakering.. bilder kommer... :D

 

Har bytta led på en Optisk Microsoft mus. bilder kommer. :D

 

Og vi driver å LAGER vannkjøling, ved hjelp av et kjøleskap, totalt genialt, den kjøler helt ned til -18,7 grader som vi har målt, (ikke vannet, men selve kjøleellmentet som vannet blir liggened i) noe som betyr at vannet blir ganske kaldt i det sytemet, det kan ta litt tid, men det blir helt konge..

 

Var det no mere AntBoi og Krisbortskjemthell lurte på? :woot:

Lenke til kommentar

har du vurdert vannkjøling? de kunne sett pent ut med waterglow og en uv-belyst plexi tank :D

ikke at jeg hinter til noe :wink: (pssst se signatur)

 

neida.. pent nok det der. Det er jo løsningen for de som ikke tør å gjøre det selv og er redd for at det blir stygt..

Lenke til kommentar
har du vurdert vannkjøling? de kunne sett pent ut med waterglow og en uv-belyst plexi tank  :D  

ikke at jeg hinter til noe  :wink:  (pssst se signatur)

 

neida.. pent nok det der. Det er jo løsningen for de som ikke tør å gjøre det selv og er redd for at det blir stygt..

 

Vel hvis du ser så har jeg skrevet:

Og vi driver å LAGER vannkjøling, ved hjelp av et kjøleskap, totalt genialt, den kjøler helt ned til -18,7 grader som vi har målt, (ikke vannet, men selve kjøleellmentet som vannet blir liggened i) noe som betyr at vannet blir ganske kaldt i det sytemet, det kan ta litt tid, men det blir helt konge..  

 

men jeg skaule gjærne hatt et sett som skal brukes, lager jo selvfølgelig ikke blokkene og slik selv... men jeg kontakter deg via mail jeg... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...