Raytee Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Nå har jeg en søster som har lyst til og kjøpe Gitar Hero 3 til sin nye Nintendo Wii men vi har det alerede på Playstation 3, så vi kunne ikke bare brukt den samme gitaren fra playstationen på Wii'en så vi kunne bare ha kjøpt CD'en eller om vi må kjøpe ny gitar også?
WangenPs3 Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Ny gitar også. Fungerer ikke på forskjellige konsoller.
Zeph Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 PS3 er betre enn Wii, grafisk sett, eg ville brukt den på PS3. Om du likevel vil kjøpe så må du ha både gitar og spel ja.
vikingkylling Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Kort oppsummering: Rock Band gitarene fungerer helt fint på GH - med mindre du har PS3. (usikker på Wii, men regner med det går fint.) GH-gitarene fungerer ikke i Rock Band, uansett hvilket system du har. GH2 og 3 gitarene til xbox360 fungerer helt fint på PC, og jeg vil anta GH3-gitaren til PC fungere helt fint på xbox. Wii-kontrollen settes direkte inn i GH3-gitaren til Wii, noe som gjør den trådløs, lar den vibrere, spiller lyden når du trykker feil fra gitaren og så videre. Det gjør den til favoritt-gitaren min, men dessverre betyr det at du må ha Wii-gitar til Wii-versjonen. Denne gitaren fungerer for øvrig selvsagt helt fint med GH: Aerosmith, GHIV og så videre.
Zeph Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 (endret) Det er feil, GH2- og GH3-gitaren funker i Rock Band på Xbox 360. Edit: Endå meir feil, RB-gitarene funker ikkje på GH-spela (X360 og PS3). Wii har ikkje Rock Band. For ei fullstendig liste, sjå her: http://blog.seattlepi.nwsource.com/digital...ives/126756.asp Endret 19. juli 2008 av Zeph
Odovacer Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Det er feil, GH2- og GH3-gitaren funker i Rock Band på Xbox 360.Edit: Endå meir feil, RB-gitarene funker ikkje på GH-spela (X360 og PS3). Wii har ikkje Rock Band. For ei fullstendig liste, sjå her: http://blog.seattlepi.nwsource.com/digital...ives/126756.asp En liten korreksjon der, Rock Band kommer til Wii også.
vikingkylling Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Beklager, bytta om i farten. Og ja, Rock Band kommer til Wii, men i redusert utgave. Vi kan ikke lage egne folk, spille på nettet, laste ned sanger og så videre.
Zeph Skrevet 19. juli 2008 Skrevet 19. juli 2008 Det er feil, GH2- og GH3-gitaren funker i Rock Band på Xbox 360.Edit: Endå meir feil, RB-gitarene funker ikkje på GH-spela (X360 og PS3). Wii har ikkje Rock Band. For ei fullstendig liste, sjå her: http://blog.seattlepi.nwsource.com/digital...ives/126756.asp En liten korreksjon der, Rock Band kommer til Wii også. Okey, men det er iallefall ikkje ute per i dag.
Odovacer Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Det er det vel strengt tatt ikke på PS3 eller 360 heller (i Norge vel å merke)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå