Mnemonic Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg trenger venner! Neida, men det hadde vært morsomt å treffe andre med samme spillinteresser som meg som også bruker xfire. Jeg spiller noen timer per dag, og det er alltids greit å spille sammen med folk du "kjenner". De jeg kjenner "irl" spiller ikke noe særlig, og de som gjør det nekter å installere xfire. For tiden spiller jeg DOD:Source, Team Fortress 2, Age of Conan (Battlescar PVP), World of Warcraft (Karazhan PVP, Alliance), Runescape, Call of Duty og en del andre spill (har gått bananas på Steam. Jeg er 25 år gammel, så hadde vært greit om du/dere var rundt min alder. Mitt brukernavn på xfire er Mnemonic83. Vi sees!
Deluxus Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Hei! Jeg trenger venner! Neida, men det hadde vært morsomt å treffe andre med samme spillinteresser som meg som også bruker xfire. Jeg spiller noen timer per dag, og det er alltids greit å spille sammen med folk du "kjenner". De jeg kjenner "irl" spiller ikke noe særlig, og de som gjør det nekter å installere xfire. For tiden spiller jeg DOD:Source, Team Fortress 2, Age of Conan (Battlescar PVP), World of Warcraft (Karazhan PVP, Alliance), Runescape, Call of Duty og en del andre spill (har gått bananas på Steam. Jeg er 25 år gammel, så hadde vært greit om du/dere var rundt min alder. Mitt brukernavn på xfire er Mnemonic83. Vi sees! runescap -.- hvorfor spiller du det ?
Steina Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Xfire Tråden, Gaming Simplified. Andre gode sider: Søk - diskusjon.no
Mnemonic Skrevet 18. juli 2008 Forfatter Skrevet 18. juli 2008 runescap -.- hvorfor spiller du det ? Fordi det er gøy og jeg har spilt det i mange år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå