Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 sist jeg hørte om det var 5år siden? noe rundt der ihvertfall.
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Coveret der er mange år gammelt og var en del av en community challenge. Betyr absolutt ingenting annet en att fansen fikk lage cover som kanskje skulle bli brukt.
Undertow Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 Kunne dog vært fint om Black Mesa fulgte med ep3.
Dusken Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Kunne dog vært fint om Black Mesa fulgte med ep3. Vet Valve om denne modden?
Vrengtpolvott Skrevet 21. juli 2008 Skrevet 21. juli 2008 Kunne dog vært fint om Black Mesa fulgte med ep3. Vet Valve om denne modden? Ja, men de har ikke uttalt seg noe om den.
havfal Skrevet 23. juli 2008 Skrevet 23. juli 2008 Svar til emne: Ja, jeg vil ha det. Våkner hver morgen og sjekker om vi får vår egen Resonance Cascade, men foreløbig ser det stille ut.
pululf Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Skrevet 25. juli 2008 Svar til emne: Ja, jeg vil ha det. Våkner hver morgen og sjekker om vi får vår egen Resonance Cascade, men foreløbig ser det stille ut. Resonance cascade? Hva er det?
Vrengtpolvott Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 Svar til emne: Ja, jeg vil ha det. Våkner hver morgen og sjekker om vi får vår egen Resonance Cascade, men foreløbig ser det stille ut. Resonance cascade? Hva er det? Hele driten som gjorde Half-Life til Half-Life Det var det som skjedde i test kammeret som åpnet portalen til Xen.
2ball_ Skrevet 25. juli 2008 Skrevet 25. juli 2008 nei, men jeg ble riktig så pissed etter ep.2.. så ep. 3 hadde nok komt inn som en frisk bris. jeg hater spill som ikke blir ferdig! jesus jeg var sint..
Sodd Ball Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 Svar til emne: Ja, jeg vil ha det. Våkner hver morgen og sjekker om vi får vår egen Resonance Cascade, men foreløbig ser det stille ut. Resonance cascade? Hva er det? Høres ut som du må spille det noen ganger til.
2ball_ Skrevet 26. juli 2008 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Svar til emne: Ja, jeg vil ha det. Våkner hver morgen og sjekker om vi får vår egen Resonance Cascade, men foreløbig ser det stille ut. Resonance cascade? Hva er det? Høres ut som du må spille det noen ganger til. har spilt det en gang -trenger ikke mer- og jeg har ikke peiling på hva det er.. Endret 26. juli 2008 av 2ball(s)
TCi Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Resonancen Cascade var hullet som ble dannet da ulykken skjedde. Altså en link mellom jorden og Xen. Dette kom ganske tydelig fram i spillet flere ganger. nei, men jeg ble riktig så pissed etter ep.2.. så ep. 3 hadde nok komt inn som en frisk bris. jeg hater spill som ikke blir ferdig! jesus jeg var sint.. Du var vel strengt tatt ferdig med din oppgave. Å komme deg til White Forrest sammen med Alyx. Og hvor du da ødela linken (satelitten) som The Combine brukte til å komme seg til jorden med. Episode 3 blir avsluttningen på den nåværende historien i Half Life. Endret 29. juli 2008 av TCi
Frohman Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Og hvor du da ødela linken (satelitten) som The Combine brukte til å komme seg til jorden med. Satelitt? Var ikke bare raketten en satelitt utstyrt med adgangskodene som lukket portalen?
TCi Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 The Combine brukte en satelitt som ble skutt opp i Half Life til å teleportere seg til jorden med. Det var denne linken de da deaktiverte.
Nord-Skandinav Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg er overbevist om at det kommer en HL3. Hvorfor? Jo fordi at jeg tviler på at historien og bakgrunnen til GMan kan bli forklart uten å bli hovedmaterialet i E:3, som det sannsynligvis ikke blir. Og jeg håper og tror at vi får vite mye om han og hans kamp mot the Combines. Blir treern utelukkende om GMan? Får vi se han og evt. sammensvorne IRL? Gleder meg. Endret 19. august 2008 av Oppslagsverk
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 det har velt altid vært en HL3 etter Episode 3....
Nord-Skandinav Skrevet 19. august 2008 Skrevet 19. august 2008 Har ikke blitt bekreftet at det er det som kommer som jeg vet, men at de skal forstsette i HL-universet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå