Gå til innhold

Kulturo: Hancock


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En av de dårligste filmene jeg har sett.

 

Plakaten er dog hysterisk morsom. Har ikke ledd så mye av en plakat på lenge.

 

Peter Berg har for øvrig slettes ikke regissert Kingdom of Heaven, siden det er godeste Sir Ridley Scott som har den tvilsomme æren (har bare sett kinoreleasen, håper at DC er bedre -- som ryktet tilsier at den er). Han regisserte dog The Kingdom.

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar

Filmen når ikke helt opp til de store høydene

 

Den kunne med fordel vært litt kortere, og jeg tenker da spesielt på andre halvdel.

 

Den er unektelig både morsom og underholdene. og ihvertfall ikke forutsigbar.

 

Alt i alt verdt å se.

 

Vil si den fortjener en sterk sekser eller svak syver.

Lenke til kommentar
En av de dårligste filmene jeg har sett.

 

Plakaten er dog hysterisk morsom. Har ikke ledd så mye av en plakat på lenge.

 

Peter Berg har for øvrig slettes ikke regissert Kingdom of Heaven, siden det er godeste Sir Ridley Scott som har den tvilsomme æren (har bare sett kinoreleasen, håper at DC er bedre -- som ryktet tilsier at den er). Han regisserte dog The Kingdom.

 

DC av Kingdom of Heaven er en helt annen film. Nøt denne filmen til de grader i forhold til kinoversionen som var for kort, gikk ikke dypt nok i persongalleriet osv. Vil nesten kalle DC nesten perfekt, kunne vært litt lenger :)

Lenke til kommentar
En av de dårligste filmene jeg har sett.

 

Plakaten er dog hysterisk morsom. Har ikke ledd så mye av en plakat på lenge.

 

Peter Berg har for øvrig slettes ikke regissert Kingdom of Heaven, siden det er godeste Sir Ridley Scott som har den tvilsomme æren (har bare sett kinoreleasen, håper at DC er bedre -- som ryktet tilsier at den er). Han regisserte dog The Kingdom.

 

Du har selvfølgelig helt rett... Jeg mente selvfølgelig The Kingdom, en liten skriveleif fra min side ;)

Lenke til kommentar

Siste halvdel? Tja, har dere sett Jeepers Creepers? :p

 

Første halvdel:

 

Ungt par er ute og kjører. Fyren ser en mann dumpe noe som minner om et lik ned i en brønn. Hva nå? Kort sagt er den svært skremmende og handler om folk som blir obdusert mens de ennå er i live og ganske våkne og så videre. Svært bra start.

 

 

Andre halvdel...

 

De klarer å stikke av fra fyren, men han følger etter. Etter en biljakt klarer de endelig å kjøre over ham, og for å være sikker på at han er død (kudos for det, forresten) kjører de over ham gjentatte ganger helt til det ikke er noe tvil om at han er død. Men hva skjer? Fyren sprer vingene og flyr avgårde, og resten av filmen handler om det unge paret som prøver å flykte fra en teit demon eller noe sånt tull? Det er ikke ofte jeg sier det, men WTF?! :wow:

 

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...