Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kvinnelig ejakulasjon ekkelt?

Gjest Sexwoman

Anbefalte innlegg

Gjest Sexwoman
Skrevet

Har et spørsmål til dere dere ute!. Hvis dere møter en ny dame og dere har sex og hun spruter masse når dere har sex. Hvordan ville dere taklet det? Ville dere syntes det er ekkelt?

Er nylig singel etter et 11 års forhold og jeg ejakulerer nesten hver gang og noen ganger kan det sprute flere meter. Syntes selv det er litt upraktisk til tider, derfor jeg spør dere her :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Ville tatt det med ett smil, da vet du at jentene har oppnådd orgasme.

Skrevet

Jeg synes kvinnelig ejakulasjon er temmelig sexy, så for min del hadde jeg først blitt overrasket, også hadde det nok blitt en runde til...

Skrevet

Legg det frem på en måte som at det kan skje og når det skjer så er det en god ting for deg. Er sikkert greit å ikke bli tatt helt på sengen for en annen part (bokstavlig talt).

Skrevet

Syns det er helt okej. Jeg mener, jeg spruter jo, så da kan vel de også? Det var en for noen år siden som sprutet så mye at det ble klissvått overalt. Da ble jeg litt sånn "wtf", og videre så gjorde vi det på et par håndkler.

Skrevet

Hadde spydd ned kjerringa, pissa hu i musa, driti i senga og dratt hjem fort som fy.

Ot: HAdde hu sakt ifra på forhånd hadde jeg ikke hatt noe i mot det.

Er litt sjokkerende hvis det plutselig blir spylt masse juice overallt for min del :p

Skrevet
Er jo bare moro det - normalt må det jo jobbes litt ekstra for å få jentene til å sprute :)

Sant, men det er jo ikke alle som har gene grunnlaget til det heller så.

Skrevet
Er jo bare moro det - normalt må det jo jobbes litt ekstra for å få jentene til å sprute :)

Må ikke nødvendigvis mer til enn med en gutt, bare man gjør det riktig ;) Det kan faktisk gå på noen få sekunder, om jenta er i stand til å slappe av og nyte det.

Skrevet

Må ikke nødvendigvis mer til enn med en gutt, bare man gjør det riktig ;) Det kan faktisk gå på noen få sekunder, om jenta er i stand til å slappe av og nyte det.

Som jeg skrev 'normalt' så må det jobbes ekstra :) Enkelte jenter spruter jo etter et par minutters g-punkt-jobbing (eller kortere), andre trenger myyye lenger tid.

Skrevet (endret)

Og noen (les: egentlig ganske mange) mangler evnen totalt.

edit: Det er i hvertfall det jeg har lest meg til i forksjellige undersøkelser som har vært publisert.

Endret av L4r5
  • Opprett ny...