saitek123 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 jeg har lasta ned call of duty 4 men det virker ikke online. jeg har lasta spillet ned allerede på en maskin. og jeg har bruk det spillet på den andre maskinen online. bakpå spillet står det "INTERNETT PLAY REQUIRES BROADBAND CONNECTION, dette vet jeg at jeg har men det står også etterpå "YOU NEED THE LATEST DRIVERS, hvor er disse driverne, har det noe med skjerm driverne og gjøre, eller internett, vær så snill trenger hjelp Ps : er desperat xD
Sverre. Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 jeg har lasta ned call of duty 4 men det virker ikke online. jeg har lasta spillet ned allerede på en maskin. og jeg har bruk det spillet på den andre maskinen online.bakpå spillet står det "INTERNETT PLAY REQUIRES BROADBAND CONNECTION, dette vet jeg at jeg har men det står også etterpå "YOU NEED THE LATEST DRIVERS, hvor er disse driverne, har det noe med skjerm driverne og gjøre, eller internett, vær så snill trenger hjelp Ps : er desperat xD Har du lasta ned spillet fra steam eller har du gjort det den ulovlige måten? Veit ikkje heilt korleis det virker med cracked men du kommer vertfall ikkje inn på vanligve servers.
saitek123 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 jeg har lasta ned call of duty 4 men det virker ikke online. jeg har lasta spillet ned allerede på en maskin. og jeg har bruk det spillet på den andre maskinen online.bakpå spillet står det "INTERNETT PLAY REQUIRES BROADBAND CONNECTION, dette vet jeg at jeg har men det står også etterpå "YOU NEED THE LATEST DRIVERS, hvor er disse driverne, har det noe med skjerm driverne og gjøre, eller internett, vær så snill trenger hjelp Ps : er desperat xD Har du lasta ned spillet fra steam eller har du gjort det den ulovlige måten? Veit ikkje heilt korleis det virker med cracked men du kommer vertfall ikkje inn på vanligve servers. jeg har kjøpt spillet på butikk ubrukt
saitek123 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 (endret) Hvorfor skriver du at du har lastet det ned da? srry blander innstalerte og lasta ned srry jeg har instalert spillet på 3 pcer Hvorfor skriver du at du har lastet det ned da? srry blander innstalerte og lasta ned srry jeg har instalert spillet på 2 pcer Endret 15. juli 2008 av saitek123
saitek123 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 (endret) Da funker det bare på 1 av dataene yahoo da fant du ut av det, er det en måte og kopiere spillet saå det virker da eller må jeg kjøpe to stk Endret 15. juli 2008 av saitek123
L4r5 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Du kan bare være online med en pc per cd-key om gangen så da må du nok kjøpe et til.
saitek123 Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Skrevet 15. juli 2008 Du kan bare være online med en pc per cd-key om gangen så da må du nok kjøpe et til. jaja det koster jo ikke så mye har nettop kinfirmert meg fikk 40`000:new_woot: tror det koster 350 NOK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå