Viking45 Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 En par vids fra E3 som viser combat i Fallout 3 (Ingame endelig!!) og en 50`s style reklame for å selge plasser i Vaults Videoer her!! Nyt! Det gjordet jeg hvertfall
Daysleeper Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Fremdeles meget skeptisk Kjøper det nok uansett, dog..
PoWerFeeD Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Off.. Trodde de skulle holde seg til turn based. Men dette så jo ut som FPS delux.. Har akkurat gått igjennom 1'ern og 2'ern. Alt var bedre i gamledager.
Khogn Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Off.. Trodde de skulle holde seg til turn based. Men dette så jo ut som FPS delux.. Har akkurat gått igjennom 1'ern og 2'ern. Alt var bedre i gamledager. Det blir veldig forskjellig fra de 2 første ja, og vil antageligvis ligne litt på en post-apokalyptisk Oblivion. Altså ikke et FPS men likevel mer fokus på action enn tidligere. Det høres jo bra ut? Full-turbaserte RPG tåler ikke tidens tann og et oldschool Fallout-spill hadde ikke funket i dag.
PoWerFeeD Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Er nok sant at nyere gamere ikke hadde takler dette ja. Men får håpe de ikke klusser til level systemet så veldig da. Level systemet ødela Oblivion for min del, mens Fallout 1 og 2 har ett helt genialt level system. Og slik du velger traits og skills i starten. Tror faktisk det er mulig å runde disse spillene som pasifist. Hehe. Håper de holder på det. Og ikke det "carebear" greiene de hadde i Oblivion. Men som du sier, det ser jo ut som et post apokalyptisk Oblivion.
Khogn Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Level systemet ødela Oblivion for min del, mens Fallout 1 og 2 har ett helt genialt level system. Og slik du velger traits og skills i starten. Tror faktisk det er mulig å runde disse spillene som pasifist. Hehe. Helt enig med deg! Men jeg tror Bethesda har skjønt at levelscalingen fra Oblivion var en ganske dum idé og jeg velger å tro at de har droppet det i F3. Time will tell...
radiohodet Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Altså ikke et FPS men likevel mer fokus på action enn tidligere. Det høres jo bra ut? Full-turbaserte RPG tåler ikke tidens tann og et oldschool Fallout-spill hadde ikke funket i dag. Makan til tullpreik. Spør hvem som helst som har spilt Baldur's Gate 2 om hva han/hun ville foretrukket av det og Oblivion, og jeg er ganske sikker på at 9/10 hadde sagt det første. Utrolig mange som savner et ordentlig turbasert rollespill, spesielt et hvor du styrer et party. Om det er noe som virkelig tåler tidens tann så er det de gamle turbaserte rollespillene. Fallout 3 ser ut til å bli et hån mot Falloutserien, dessverre, men det hadde jo alle regnet med. Når det er sagt kan det jo bli et bra spill allikevel.
Khogn Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Altså ikke et FPS men likevel mer fokus på action enn tidligere. Det høres jo bra ut? Full-turbaserte RPG tåler ikke tidens tann og et oldschool Fallout-spill hadde ikke funket i dag. Makan til tullpreik. Spør hvem som helst som har spilt Baldur's Gate 2 om hva han/hun ville foretrukket av det og Oblivion, og jeg er ganske sikker på at 9/10 hadde sagt det første. Utrolig mange som savner et ordentlig turbasert rollespill, spesielt et hvor du styrer et party. Om det er noe som virkelig tåler tidens tann så er det de gamle turbaserte rollespillene. Fallout 3 ser ut til å bli et hån mot Falloutserien, dessverre, men det hadde jo alle regnet med. Når det er sagt kan det jo bli et bra spill allikevel. Du har misforstått meg. Nå er ikke BG1-2 et full-turbasert RPG. Det er turbasert ja, men ikke full-turbasert... altså, du trenger ikke å vente på tur før du kan spille, og selv om du er en hyppig bruker av spacebaren har du ikke begrenset antall "action-points" for hver runde. I dag er jo de fleste MMORPG turbasert og det samme gjelder nyere RPG som f.e. Neverwinter Nights 2. Men Fallout 1 og 2 kan ikke sammenlignes med disse i det hele tatt, da spillet er fullstendig blottet for action (eller illusjon på action som BG- og NWN-serien klarer så godt å skape) og alt er fordelt i synlige runder. Enig i at Fallout 3 kanskje skiller seg for mye fra sine foreldre. Men jeg har god tro på at stilen og stemningen ligger fortsatt der. De kunne godt lage et full-turbasert spill i isometric 3D igjen, og jeg hadde sikkert kjøpt det. Men la oss være litt realistiske: få nye spillere hadde vært interessert i et slikt spill.
Viking45 Skrevet 16. juli 2008 Forfatter Skrevet 16. juli 2008 Fant enda en ingame vid, samme områder, men viser forskjellige ting Video her!
B-QL Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Fant enda en ingame vid, samme områder, men viser forskjellige ting Video her! Temmelig bra video som viser en god del stuff Teddybear rocketlauncher..
LarsP Skrevet 16. juli 2008 Skrevet 16. juli 2008 Fy faen, jeg tror jeg må få meg en heiagjeng når jeg skal spille Fallout 3. Jeg ble skikkelig gira på å spille det når jeg hørte jubelen fra programlederne hver gang han benyttet seg av V.A.T.S.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå