Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Finner ikke Trådløst nett med stasjonær


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har en router i huset, DI-624, 2 laptopper kobler seg enkelt opp mot denne, men min stasjonære som er min hovedpc, finner ikke nettverket i det hele tatt.

 

Ønsker ikke å strekke kabel, må igjennom et par dører.

 

Laptoppen får fullt signal på samme sted som den stasjonære står.

 

Kortet jeg har i den stasjonære er D-Link G510 PCI

 

Spesifikasjoner ellers:

Core2 4300

3,50gb Ram

GF 8800GT 512

 

Kjører windows XP Pro SP3

 

 

Håper på noen lure svar :)

 

 

Vennlig hilsen Jørgen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med DWL-G510 kortet må du bruke driverne som finnes fra de Tyske D-Link sidene. Det er mye problemer med driverne som finnes på de skandinaviske sidene og det er best å laste alltid driverne fra Tyskland. Sikkert flere som har opplevd "bluescreen" når de prøver kople seg mot trådløs nettverk med denne kortet og det er bare feil på driveren.

 

Av installer først gamle driver og installer det Tyske driver manuelt fra enhets behandling, ikke installer selve programmet men la Windows styre nettverkskortet, da fungerer det bedre.

 

Last ned fra her og velg download fra høyre siden: http://www.dlink.de/?go=gNTyP9CgrdFOIC4ASt...DrpxSZB/Y0PAN/g

Endret av Ferrari-5005
Lenke til kommentar

jeg er nesten sikker at de driverne vil hjelpe, bare sjekk at det er riktig revision og du installerer driver fra enhets behandling.

jeg har fikset maskiner med som har hatt problemer med samme kortet flere ganger, det skader ikke for å prøve. D-link har feil med de skandinaviske driverne og de klarer ikke fikse dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...