Gå til innhold

Brukeren havegg tar 7 dager uten hw.no/ok.no!


Anbefalte innlegg

Påpeker bare at denne tråden er postet i rett kategori! Dette ér datarelatert!

 

Som jeg skrev i tråden ne®der og skole, har jeg nå en stund vurdert en liten pause fra HWN-nettverket. Jeg klarer ikke begrense Internettbruken nå som vi har fått ADSL, og det er spesielt forumet som er problemet. Jeg henter min inspirasjon fra filmen 40 Days And 40 Nights. Fra 1. januar 2003 tok jeg 40 døgn (+) uten alkohol. Nå er det hw.no/ok.no sin tur. Jeg begrenser meg derimot til ei uke, da jeg ikke ser hensikten med en lengre periode. user posted image

 

Anyways, hva dere kan bruke denne tråden til;

1. Diskutere om jeg klarer ei uke..

2. Kunne dere klart det?

3. Dere kan gi meg konstruktiv kritikk. Hva synes dere om meg som bruker? Vil dere ha meg tilbake?

4. Er avataren min brukbar, eller var den blå russelua bedre?

5. Hva må jeg gjøre for å bruke multipliere over 13 på mitt EPoX 8K3A+ sammen med en XP2100+ Tbred? Er det i det hele tatt mulig? Sjekk denne tråden; Alle Tbreds og Bartons er ulåste!

 

Ellers mottar jeg i begynnelsen av neste uke;

- XP2100+ Tbred fra Databutikken

- Lite-On 52x24x52x fra Databutikken

- Sapphire Radeon 9100 Atlantis 128MB fra Komplett

- To overklokking.no-t-skjorter fra Microplex 8)

 

Forresten, siden jeg er så glad i dere user posted image så er jeg nødt til å poste én gang i løpet av neste uke! Føler at steppingen på CPU-en min må rapporteres i denne tråden; Athlon steppinger i salg i Mars 2003. Utenom dette, så har jeg ikke planer om å surfe forumet i det hele tatt!

 

Hvis noen vil ha kontakt med meg, vennligst send en e-mail.

 

Hvis/når jeg kommer tilbake ser jeg fram til tre ting;

- Opplåsingsguiden til overklokking.no (men det tar kanskje lenger tid..)

- Jeg kan fortelle andre om overklokkingen av CPU-en min..

- Se om dere har klart å skrive noe interessant i denne tråden..

 

Beklager at jeg har skrevet så langt. Det er en tendens jeg har her på forumet og i livet ellers. Vet ikke helt om det er positivt eller negativt. Anyways, dere får lov til å bruke denne tråden som dere vil. Kvaliteten på innleggene er ikke så nøye. Jeg vil ha kvantitet. Jeg kommer sikkert til å kommentere tråden i etterkant, men det ser vi. Fyr løs nå, don't be shy.

 

Avslutter med et genialt sitat fra Lufen. Kunne nesten gått inn som gullkorn, men nok om det;

 

QUOTE
synes ok.no burde komme med en skikkelig overklokking av noen pcer hvor de overklokker alt max og tester dem i hjel  
klokk til det er dødt :yes:  :woot:

Takk for meg! user posted image

 

PS. Bruker nå about:blank som startside..

 

Edit: fikse link..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aldri i verden om du klarer det.. for når du kjeder deg, så kommer du automatisk til å skrive forum.hardware.no i url-feltet.. gjør litt ekstra ut av det da.. tilby den som klarer å ferske deg inne på forumet en pengesum. :) dvs et screenshot med tid, og sted.. slik at vi andre kan ha det litt gøy med å ferske deg. :)

Lenke til kommentar

1. Diskutere om jeg klarer ei uke..

2. Kunne dere klart det?

3. Dere kan gi meg konstruktiv kritikk. Hva synes dere om meg som bruker? Vil dere ha meg tilbake?

4. Er avataren min brukbar, eller var den blå russelua bedre?

1. Du er n00b nok til å klare det. :) Sykle til Sverige elns så går det bra.

2. Med tilgang til PC, nei. For en stor pengepremie, ja. Var på Kreta i sommer i 8 dager, og var på nettkafeen 4 ganger. :roll:

3. Kom tilbake du. :]

4. Ser ingen avatar.

Lenke til kommentar

Du har litt av noen issues :D

 

Dette klar du nok aldri og slutte å poste i forumet.Det ville være som om jeg skulle slutte å O N A N E R E i en hele uke(selvom dette er helt utenkelig).

Det ikke uten grunn du er en super poster, og nå som du itilegg har kjøpt nytt pc-utstyr så kommer du til å være helt AVHENGI av forumet.

 

- slik som jeg kjenner deg nå havegg, så er du svak for Damer, Alkohol og HW.no forummet. ¨Så altså du klare ikke å motstå¨:)

 

4. Er avataren min brukbar, eller var den blå russelua bedre?

- Russelua

 

3. Dere kan gi meg konstruktiv kritikk. Hva synes dere om meg som bruker? Vil dere ha meg tilbake?

- Det du skriver er bare søppel (ironi?). Please come back, You didn't do anything wrong, er fra ei tekst fra en sang en kompiss av meg synger:) hehe, selfølgelig kommer du tilbake. havegg - har +(-)1500 poster, og ikke en er spam post, hmm, serious ore what?

 

- Ser deg i treningsstudioet i mårra.

 

mvh GoGutten din :D

Lenke til kommentar

 

- slik som jeg kjenner deg nå havegg, så er du svak for Damer, Alkohol og HW.no forummet. ¨Så altså du klare ikke å motstå¨:)

 

 

Hvem er ikke det? :D

 

Jeg klarer meg ikke en uke uten pc om jeg har tilgang til en. Huska når maskina mi kræsja i jula, var uten pc i 1 mnd. Fikk abstinenser og monterte en p2 200mhz + Jeg kjøpte ps2. Ps2en leverte jeg inn igjen når jeg fikk igjen pcen, ble jo ikke brukt anyways :lol:

Lenke til kommentar

QUOTE
Jeg klarer ikke begrense Internettbruken nå som vi har fått ADSL, og det er spesielt forumet som er problemet.

All ære til havegg som tar seg en uke uten forumet! :woot::woot:

 

Hvor mange av dere tror dere hadde klart det samme? Og om du mener du ikke klarer det så burde du hvertfall prøve! Dere vet det er noe som heter internett-avhengighet....

 

På et annet forum jeg leser har en av moderatorene/guruene laget en siste tråd hvor han skriver at forumet tar for mye av tiden, og at han sletter brukerkontoen sin og kommer tilbake etter han har fått seg jobb. Les her.

 

Bra havegg!

Lenke til kommentar

1. Diskutere om jeg klarer ei uke..

2. Kunne dere klart det?

3. Dere kan gi meg konstruktiv kritikk. Hva synes dere om meg som bruker? Vil dere ha meg tilbake?

4. Er avataren min brukbar, eller var den blå russelua bedre?

5. Hva må jeg gjøre for å bruke multipliere over 13 på mitt EPoX 8K3A+ sammen med en XP2100+ Tbred? Er det i det hele tatt mulig?

 

-Klart du klarer det i en uke.

-Jeg har ikke brukt en av mine maskiner på nesten to uker nå. Jeg bruker bare fatter'n sin til å surfe en time eller to hver dag. I sommerferien pleier jeg å sette maskinen i klesskapet i en måned eller to.

-Du er en mye bedre bruker enn 90% av de andre som bare spammer og lager usaklige poster.

-Den nye avataren er mye bedre. BTW: vi fikk russeklærne forige uke, og den lue sucker max.

-Du må hardcode inn multiplyeren du vil ha. Dette gjør du ved å kortslutte bridgene med 5v og jord fra en PSU. Så maler du inn den multiplyeren du vil ha. Slik maler du

Lenke til kommentar

Vel, så er jeg tilbake. Det var ikke den verste uka å ta fri fra forumet på. Det har skjedd så mye annet.. Men jeg må innrømme at det var hardt på fredag/lørdag!

 

Jeg har til og med lagt meg før 2400 et par kvelder..! Pleier jo å stikke innom forumet "en liten tur" før jeg køyer, men det kunne jeg jo ikke nå.

 

Tusen takk til dere som svart! :) Er ikke helt fornøyd med at SirHartge flyttet tråden min, men det var vel en korrekt avgjørelse.

 

It's good to be back. Forumet trenger kanskje ikke meg, men jeg trenger forumet. Kommer i framtiden til å prøve å begrense tiden jeg bruker her. Får sette fokus på kvalitet og ikke kvantitet.

 

Dere må gjerne poste mer i denne tråden. Jeg har litt vondt i hodet etter gårsdagens kickoffparty, så jeg får skrive mer en annen gang..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...