Gå til innhold

Final Fantasy XIII på 360!


Nimrad

Anbefalte innlegg

Hva er dette for noe tull da? Vil Sony tape konsollkrigen? For meg ser det i hvertfall slik ut, nå har jeg ikke spilt et eneste FF spill men har fått med meg at det er en serie som selger bra.

 

Sony har vunnet HD film krigen. Det var mye viktigere for dem og verdt å miste markedsandeler for. Bluray er 10 ganger viktigere for dem enn tv spill.

 

Og grunnet PS3 så vant de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/gentopic.php?board=928790

 

Haha så dritbra episk, les alle emnene der bare. Fullt av Sony-fanboys som whiner, direkte herlig! Selv for en som både elsker Sony og MS er dette noe av det herligste som har skjedd på en god stund. Liker ikke at en serie holder seg på en konsoll, bortsett fra Gears of War og Metal Gear.

Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

Lenke til kommentar
Dette var en trist dag, huff. Jeg driter egentlig i at MS får FF13 på sin konsoll. Men jeg vil at Sony skal vinne over MS. Rett og slett fordi jeg ikke liker måten MS kjøper opp alt og alle. Sony taper jo ikke bare fordi MS får ett av deres mange ekslusive spill :pFF13 kan jo uansett ikke bli bedre på 360 på grunn av at den bruker dvd. Square burde for guds skyld satse fullt på PS3 versjonen, og ikke la den andre versjonen ødelegge for den.

 

Dette har du peiling på skjønner jeg. :!:

Endret av tannpirka
Lenke til kommentar
Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

Det merker du fort ut når du dreper dem på Gears :) Skriker, banner og puster tungt i micen med vilje.

Dette har du peiling på skjønner jeg. :!:

For du har jo så mye mer peiling skjønner jeg. Med Blu-Ray blir det selvfølgelig mer plass til cut scene med god kvalitet.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

MS bare kopierer og kopierer. Enten så gjør de dette, eller så tar de fram lommeboka å kjøper opp flinke spillselskaper. De gjør jo nesten ingenting selv, de stjeler en rekke ideer fra både Nintendo og Sony. Jeg blir veldig lei av dette selskapet, selvom jeg utnytter Vista og bruker 360en hver dag. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg ikke klarer meg uten :p

Lenke til kommentar
Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

Det merker du fort ut når du dreper dem på Gears :) Skriker, banner og puster tungt i micen med vilje.

Dette har du peiling på skjønner jeg. :!:

For du har jo så mye mer peiling skjønner jeg. Med Blu-Ray blir det selvfølgelig mer plass til cut scene med god kvalitet.

 

Tja, hvis spillet kommer på 4-5 discer, som er sannsynlig, så vil de bli akkurat like.

Er framerate, anti-aliasing og slikt som avgjør hvilken versjon osm blir best. Og sjelden 360 taper den kampen.

 

MS bare kopierer og kopierer. Enten så gjør de dette, eller så tar de fram lommeboka å kjøper opp flinke spillselskaper. De gjør jo nesten ingenting selv, de stjeler en rekke ideer fra både Nintendo og Sony. Jeg blir veldig lei av dette selskapet, selvom jeg utnytter Vista og bruker 360en hver dag. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg ikke klarer meg uten :p

 

For en patetisk fyr du er. Kjøp den en mac da vel og hold kjeft.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Håper samtidig at dere har lest på n4g.com at man etterhvert kan laste

over 360spill til harddisken.

Da blir det neppe et problem ;>

 

Uansett, hvorfor bli forbanna og håpe at 360-versjonen skal bli drit?

Dere får jo bioshock osv ;]

Lenke til kommentar
Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

Det merker du fort ut når du dreper dem på Gears :) Skriker, banner og puster tungt i micen med vilje.

Dette har du peiling på skjønner jeg. :!:

For du har jo så mye mer peiling skjønner jeg. Med Blu-Ray blir det selvfølgelig mer plass til cut scene med god kvalitet.

 

Tja, hvis spillet kommer på 4-5 discer, som er sannsynlig, så vil de bli akkurat like.

Er framerate, anti-aliasing og slikt som avgjør hvilken versjon osm blir best. Og sjelden 360 taper den kampen.

 

MS bare kopierer og kopierer. Enten så gjør de dette, eller så tar de fram lommeboka å kjøper opp flinke spillselskaper. De gjør jo nesten ingenting selv, de stjeler en rekke ideer fra både Nintendo og Sony. Jeg blir veldig lei av dette selskapet, selvom jeg utnytter Vista og bruker 360en hver dag. Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg ikke klarer meg uten :p

 

For en patetisk fyr du er. Kjøp den en mac da vel og hold kjeft.

Snakk for deg selv, og jeg har Mac. Sier jo bare at de burde klare å finne på nye ting selv og ikke kopiere hele tiden fra Sony og Nintendo.

Lenke til kommentar
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/gentopic.php?board=928790

 

Haha så dritbra episk, les alle emnene der bare. Fullt av Sony-fanboys som whiner, direkte herlig! Selv for en som både elsker Sony og MS er dette noe av det herligste som har skjedd på en god stund. Liker ikke at en serie holder seg på en konsoll, bortsett fra Gears of War og Metal Gear.

Helt utrolig gøy :D

 

Er så glad jeg ikke blir sint over dette, selv om det er nederlag for sony

Lenke til kommentar
Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

 

Ja, hadde jeg faktisk vært en tvers gjennom 360-fanboy da. Bare fordi dette irriterer deg, ikke ta det ut på andre. Livet er hardt, skaff deg en hjelm gutt.

Er ikke en gang en FF fan, men irriterer meg grusomt over hvordan Microsoft fungerer. Og hvis du faktisk hadde sett de threads'a jeg så, hadde du sett hvorfor jeg sa det der.

Lenke til kommentar
http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/gentopic.php?board=928790

 

Haha så dritbra episk, les alle emnene der bare. Fullt av Sony-fanboys som whiner, direkte herlig! Selv for en som både elsker Sony og MS er dette noe av det herligste som har skjedd på en god stund. Liker ikke at en serie holder seg på en konsoll, bortsett fra Gears of War og Metal Gear.

Helt utrolig gøy :D

 

Er så glad jeg ikke blir sint over dette, selv om det er nederlag for sony

Sony kommer garantert til å slå hardt tilbake i deres konferanse. Håper virkelig de viser fram noe bedre enn det jeg så idag, men FF13 nyheten var sinnsykt overraskende da.

Lenke til kommentar
Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

 

Ja, hadde jeg faktisk vært en tvers gjennom 360-fanboy da. Bare fordi dette irriterer deg, ikke ta det ut på andre. Livet er hardt, skaff deg en hjelm gutt.

Er ikke en gang en FF fan, men irriterer meg grusomt over hvordan Microsoft fungerer. Og hvis du faktisk hadde sett de threads'a jeg så, hadde du sett hvorfor jeg sa det der.

 

Du vet at PS3 knuser 360 her i Europa når det gjelder salg? Hvorfor bryr du deg om hvordan de fungerer når de selger dårligst her vi bor?

Lenke til kommentar
Hmmm, vil dette også si at spillet kommer uten CG-filmer? Tviler på at en DVD9 kan romme spillet, pluss alle CG-filmene som vanligvis kommer med ett FF-spill.

 

Øh, 4-5 plater og man er omtrent oppe i samme plassen som en bluray plate.

Og det finnes komprimerings teknikker osv.

 

Er flust av RPG spill på 360 med CG filmer. Lost Oddyssey osv.

Lenke til kommentar
Er faen meg hundre ganger mer latterlig å se hvor voksne 360 fanboys faktisk er. Gjennomsnittsalderen må ligge på 11.

 

Ja, hadde jeg faktisk vært en tvers gjennom 360-fanboy da. Bare fordi dette irriterer deg, ikke ta det ut på andre. Livet er hardt, skaff deg en hjelm gutt.

Er ikke en gang en FF fan, men irriterer meg grusomt over hvordan Microsoft fungerer. Og hvis du faktisk hadde sett de threads'a jeg så, hadde du sett hvorfor jeg sa det der.

 

Du vet at PS3 knuser 360 her i Europa når det gjelder salg? Hvorfor bryr du deg om hvordan de fungerer når de selger dårligst her vi bor?

Hva så om Sony mistet FF13 som en ekslusiv tittel, de har så mye annet bra at det vil ikke ha alt for mye å si i den store helheten. Japanerne vil garantert kjøpe det på PS3 uansett. Jeg bare håper virkelig at de to forskjellige versjonene av spillet jobbes med hver for seg, sånn at ikke den "svake" versjonen påvirker den andre. Slik at de får utnyttet PS3en fullt ut :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...