Gå til innhold

Tips til steder jeg kan dra i syden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Algarve er en region helt syd i Portugal...

Noe spesielt du skal i syden?

Bare slappe av sole meg og kose meg.. ^^ Kommer sikkert til å finne på noe viss det er noen gøyale aktiviteter der. ^^

Skrevet
Algarve er en region helt syd i Portugal...

Noe spesielt du skal i syden?

Bare slappe av sole meg og kose meg.. ^^ Kommer sikkert til å finne på noe viss det er noen gøyale aktiviteter der. ^^

Mallorca, Alcudia..

Veldig fine steder, med veldig bra strender.

Herlig å kjøre go-cart der!:p Masse go-cart baner der:P

Skrevet
Hvem av dem har Go Kart Baner.. =D Elsker go Kart ^^

Altså, Alcudia er et sted i Mallorca. Og det er bøttevis med go-cart baner i Mallorca..

Uansett hvor du og faren din bestemmer dere for å dra , er det garantert go-cart bane der =)

God tur!

Skrevet

Takk.. ^^

Håper vi finner et Bra sted vi kan dra til.. er så dritlei av all den ventinga til fathern.. Han klarer ikke å bestemme seg for hvor han vil dra .. Så derfor trenger jeg tips til bra steder =D

Skrevet
Takk.. ^^

Håper vi finner et Bra sted vi kan dra til.. er så dritlei av all den ventinga til fathern.. Han klarer ikke å bestemme seg for hvor han vil dra .. Så derfor trenger jeg tips til bra steder =D

Skjønner.. Hvor lenge skulle dere vær der?

Skrevet
Takk.. ^^

Skjønner.. Hvor lenge skulle dere vær der?

1 uke.. Vil helst dra etter 20 Juli.. Men før August :p Faren min skal bort den 2 August:P

Skrevet
Franske rivieraen kan anbefales på det sterkeste. Spesielt i området fra Nice til Monaco, og gjerne enda lenger mot den italienske grensa :)

Liker området, men det er kanskje ikke det beste tipset for noen som er ute etter lange gode strender og enkel underholdning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...