Commanders Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Hei, i dag kjøpte jeg meg en ekstern hdd. som går via USB. Mitt spørsmål er: Hvorfor melder Windows at filer på 4+gb ikke kan overføres pga filen er for stor? Er dette pga 32-bit overføringsystemet til usb og firewire? Og går det ann å gjøre om dette slik at det går ann å overføre filer på 4+gb? (Disken er 1TB) Comanders
Runar Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Etter det jeg vet, fil ikke disker med filsystemet FAT32 ta imot filer større enn 4 GB. Formater den eksterne disken din til NTFS eller lignende, så skal det gå. Pirk: Filsystem, ikke format. Endret 14. juli 2008 av Runar
haalo Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 (endret) Pirk: Filsystemet, ikke filformatet . Windows har et kommandolinjeprogram til å konvertere FAT32 til NTFS: convert.exe [stasjon]:\ /fs:ntfs Merk at du kan miste data, så ha backup av viktige ting. Endret 14. juli 2008 av haalo
Commanders Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Skrevet 14. juli 2008 omg, selvfølgelig var det det denne sommervarmen men takk takk Comanders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå